سلام خانم دکتر عزیز
پسرم یه هفته اس که دچار اسهال شده
روزی 5-6 بار با مقدار کم دفع داره
چند بار بردمش دکتر ولی خوب نشد ـ داروهایی ک دکترتجویز کرد پدی لاکت و کیدی لاکت و متروماکس بود ولی بی تاثیر بود
شیرخشک نان هم میخوره
چی بهش بدم ک خوب بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



449
1402/03/22



