عزیزم اقدام بکن
ولی اچ سی جی نباید بزنی
باید سایز فولی ب ۱۷ برسه ک اچ سی جی بزنس
من بارداری قبلیمم با کلومفین بود
اما خب همون ماه اول باردار شدم
این دفعه داره بازی در میاره
ماه دومه دارم میخورم
ماه پیش با فولی ۱۷ هیچی نشد😥🥺
چون خیلی کوچیکه سایز
اقدام کن فقط
گلم هنوز یکساله زایمان کردی
درست حسابی دوره هات هی منظم نشدن الان شیردهی هم هستی
دیگ بدن هرکس فرق میکنه کم کم ب راه میوفته و حامله میشی خیالت تخت
شیردهی ندارم🙂
دوره هامم با دوفاستون مرتبه
بدون قرص اصلا درس حسابی پریود نمیشم
برو دکتر شاید آمپول و قرص های بیشتری نیاز داشته باشی
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
ابعاد فولیکول خوب نیست hcg نزنید اما اعدام داشته باشید، اگر در این سیکل باردار نشدید، همسرتان اگر آزمایش نداده اند اسپرموگرام بدهند و خودتان هم جهت تغییر روال درمانی مراجعه کنید 🌸
خواهش میکنم عزیز جانم 💗💗💗