بعضی ماه ها می بینی غلیظ تره و بیش تره ترشح اقدام داشته باش
آخه خیلی طبیعی نیست
اصلا آبکی نیست
مثل ترشحی که مونده ولی غلیظه
عادیع عزیزم ترشحات پنیری بهش میگن برای تخمک گذاری هست چیزی بر نگرانی نیس منم این ترشحاتو دارم
یعنی شما هم روی لباس زیرتون هست
به اندازه یک بند انگشت؟
اره منم اینجور بود کیت تخمک گذاری مثبت شد طبیعیه
سلام به روی قشنگتون عزیزم
آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
چند روز تا موعدتان مانده ؟
سلام خانم دکتر جان
پاپ اسمیر ۹ ماه پیش انجام دادم
فردا موعد پریودم هست
عزیزم ترشحات یاد شده ناشی از تغییرات هورمونی سیکلیک بوده و البته درجاتی از عفونت قارچی نیز به نظر وجود دارد فعلاً فقط لباس زیر را منظم تعویض کرده و خصوصاً وقتی به خانه بر می گردید پیراهن گشاد بدون لباس زیر بپوشید مصرف مواد قندی را محدود کرده و میوه و سبزیجات بیشتر بخورید و سرکار نیز شلوار تنگ و چسبان نپوشید تا در ابتدا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود، اگر با وجود این تغییرات و همچنین مصرف لبنیات پروبیوتیک بازهم خارش پابرجا ماند آنگاه می توان به فکر درمان بود❤️
بله خانم دکتر عزیز حتما
ممنون از شما💕