دوست منم هفته بیستم بدون هیچ دلیلی کیسه آبش پاره شد و زایمان کرد😐😑
میگن دلیل اصلیش ضعیف بودن نطفه هست بعدشم غظلت خون مادر باید ازمایش بدن تا مشخص بشه
آره منم میخواستم همینو بگم
وا یعنی چی مگه میشه همچین چیزی🤯
اره منم هفته ۱۳ بدون هیچ دلیلی یهو درد زایمان اومد و کیسه اب پاره شد و سقط شد
مگه میشه بچه تا هفته ۲۰ برسه و بازم نطفه ضعیف باشه نطفه ضعیف اگ باشه حتی قلب تشکیل نمیشه چ برسه ب ۲۰ هفته برسه!
من غربالگری تو هفته ۱۲ رفتم بچه مشکل داشت ان تی بالا بود مشغول دکتر و ازمایش بودن که برم آمینو سنتز بدم خودش توی ۱۳ هفته سقط شد. طبیعی اومد بیرون
ولی کلا یا بچه مشکل داره که سقط میشه یا اینکه خود مادر مشکل داره سقط میکنه
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
بابت این تجربه تلخ متاسفم 🖤
عزیزم باید اطلاعات دقیق تری داشت جنین به پاتولوژی تحویل داده شود، نتیجه سونوگرافی را. هم اگر دارید ارسال کنید تا ببینم
بایت درد باید مسکن توسط پزشک تجویز شود ولی اول از نظر بقایا چک شوند
درد به همین خاطر است باید جهت دفع بقایا اقدام کنند