همینا فقط آیا میتونم اقدام کنم برا بارداری یا نه؟جوری ک دکتر گفته تا دو ماه دیگ نمیشه اقدام کرد آخه ویتامین دی هفته ای یکی هست برا یک ویتامین دی و پرولاکتین این همه زمان رو مخه
من عجله دارم 😐
پرسش (1402/03/04):
سلام من پرولاکتین بالا دارم چون یک سقط داشتم و ویتامین دی هم کم دارم
940
29
1402/03/04
سوال کننده
0
1402/03/04
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم پرولاکتین بالا باعث سقط میشه
0
1402/03/04
soheila (مامانِ سپنتا)
باید اول کنترل بشه بعد اقدام کنی
1
1402/03/04
سوال کننده
جدی ای وایی
0
1402/03/04
mahsa ♥️
چند هفته سقط کردی عزیزم؟
0
1402/03/04
mahsa ♥️
پرلاکتینت بالا بود چچوری باردار شدی پس..منم سابقه پرلاکتین بالا داشتم با قرص کنترلش کردن بعدش باردار شدم
0
1402/03/05
فاطمه @@@
منم پرولاکتینم بالا بود در حال اقدام بودم ولی دکتر نگفت اقدام نکن. چون وقتی بالا باشه معمولا بارداری صورت نمیگیره. داروهام که تمام شد باردار شدم. البته وقتی قرص ها تمام شد یکماه داروی طب سنتی هم میخوردم و بعدش باردار شدم
0
1402/03/05
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
سطح پرولاکتین چند بوده؟
سطح پرولاکتین چند بوده؟
0
1402/03/05
سوال کننده
۶ یا هفت بود ب علت تشکیل نشدن قلب
0
1402/03/05
سوال کننده
بالا بود دکتر قرص داد خوردم حتما رفته بود پایین باردار شدم
باز بالا رفت الان باز قرص داده
باز بالا رفت الان باز قرص داده
0
1402/03/05
سوال کننده
۳۴ خانم دکتر
0
1402/03/05
سوال کننده
گفت نکن اقدام زوده
0
1402/03/05
مامان فندق کوچولو ....
من پرولاکتینم تا ۱۲۰۰ رفت.البته من استرسی بود یعنی با دو دونه قرص کابرگولین اومد۶۶ حتی زیر نرمال
0
1402/03/05
مامان فندق کوچولو ....
اون ماهی هم که باردار شدم پرولاکتینم ۷۰۰ بود منم سر خود یه دونه قرص کابرگولین خوردم و انتظار بارداری نداشتم اما بعدش دیدم باردارم
0
1402/03/05
سوال کننده
من نفهمیدم منظور شما چیه یعنی مهم نیست بالا بودن؟مال من بالا نیست؟
1
1402/03/05
پزشک اوما
عزیزم با شروع درمان میتوانید اقدام هم داشته باشید چون خیلی سطح پرولاکتین بالا نیست نگران نباشید
1
1402/03/06
mahsa ♥️
خب این ربطی ب تشکیل نشدن قلب نداره عزیزم
1
1402/03/06
mahsa ♥️
خب منم همینطوری بودم باردار ک شدم دکتر بهم شیوف پروژسترون داد گفت چون پرلاکتین بالا داری و خطر سقط هست باید تا اخر بارداریت شیافو استفاده کنی
1
1402/03/06
mahsa ♥️
تو بارداری خوده پرلاکتین میره بالا این طبیعیه
1
1402/03/06
mahsa ♥️
همونطور ک قرص میخوردم اقدامم میکردم ربطی ب اقدام نداره عزیزم
0
1402/03/06
مامان فندق کوچولو ....
منظورم اینه اگه بخاطر استرس میره بالا پس سریع میاد پایین با یه قرص . و میشه همون موقع درمان اقدامم کرد. ولی بعضیا باید چند دوره مصرف کنن تا بباد پایین.دیگه واسه این اشخاص تو اقدامم باشن مشکلی نیست اما نمیگیره حتی اگه بگیره هم احتمال پوچ بودن یاخارج رحمی هست.یکی از اقوام اینجور بود
0
1402/03/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/03/06
سوال کننده
متوجه شدم عزیزم ممنونم
0
1402/06/03
ramzani 🐣🤰
عزیزم تو با پرولاکتین بالا بعده چ مدت اقدام باردار شدی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- دلم گرفته باز پریود شدمممممم😓😓😓😓
- باردار شدن در ماه اول اقدام.
- کسی همسرش از داروی پنتافیل برای کم تحرکی جواب گرفته؟
- تشخیص لکه لانه گزینی
- میزان فعالیت در زمان اقدام
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا درد تخمک گذاری در اقدام طبیعی است ؟
- قبل بارداری باید چه کار کنم؟؟؟




