عزیزم ینی از اول رفلاکس نداشت حالا که ۸ ماهشه رفلاکس گرفته؟ مگه میشه؟ 😳😳
از اول داشته دکترش نمی فهمید
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 💖
سرفه خلطی و تب بیانگر عفونت است قطر پلارژین را شروع کنید ،،بسته به درجه حرارت بدن دلبندتان با استامینوفن یا ایبوپروفن تب را کنترل نموده و جهت دریافت آنتیبیوتیک مراجعه کنید🪻
خانم دکتر چقدر ایبو پروفن بدم بهش
عزیزم اگر 4 روز است تب دارد مراجعه کنید آنتی بیوتیک شروع شود، درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
هیدروکسی زین و ایورامی نوشت دکترش گفت عفونت نداره
خیلی گرم میشه بی حال فقط در حال گریه هست
از پایین یکی از دندون هاشو در اورده امکان داره تی اون یکی دندوتش باشه
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
هر 6 ساعت یک سوم وزن دلبندتان ایبوپروفن بدهید ، آخرین بار کی مراجعه کردید؟
بله عزیزم ، اگر از شنبه تداوم دارد مجددا مراجعه کنید
خیلی ممنون خانمدکتر . خدا عمر طولانی بده بهتون
خواهش میکنم گل من ، ممنونم عزیزم از دعای خیرتون و. امیدوارم که شما هم خوب و شاد در پناه امن خدا باشید 💗💗