یه آزمایش ادرار براش انجام بده
عزیزم برای اطمینان یک آزمایش ساده ادرار بده خیال خودتم راحت کن.
چقد نمونه گرفتن ادرار بچه سخته😐
اره برای دختر بچه خیلی سخته. منم پارسال دخترم تب داشت آزمایش ادرار و خون و مدفوع داشت،ادرارش ۴،۵روز طول کشید تا آخر موفق شدیم بگیریم.
اونم با شیر خوابوندمش کیسه رو زدیم بیدار شد برپا نگهش داشتم بدون لباس،سردش شد تو کیسه جیش کرد.
وگرنه کیسه میزدم پوشک میکردم کیسه جدا میشد هیچی تو کیسه جمع نمیشد
من اسم نمونه گرفتن میاد کهیر میزنم
خیلی اذیت میشه بچه تا دوقطره نمونه بگیرم بعد آزمایشگاه ازم ۵ لیتر جیش میخاد😂😂😂😂
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار برای دلبندتان انجام گردد تا از نظر عفونت ادراری چک شود 🪻
خانم دکتر امروز اصلا پوشکش نکردم بازش گذاشتم، هم تعداد دفعات دفع ادرارش اوکیه، هم زرد نبود، هم بو نمیداد. من پوشکشو هر ۴ ساعت عوض میکنم شاید باید زودتر عوض کنم نمیدونم.
با توجه به این که هیچ علائم دیگه ای نداره، به نظرتون باز نیازه آزمایش بگیرم ؟
عزیزم اگر هیچ مشکلی ندارد فعلا نیازی به آزمایش نیست مارک پوشک را تغییر دهید و اگر حل نشد فواصل تعویض را کم کنید، شب ها هم پوشک نکنید بهتر خواهد بود