سلام خدمت دکتر عزیز ودوستان.دکتر جان من الان 36هفته 6روزم هستش که امروز رفتم سونو واختلاف زیادی بین طولflوبقیه ی فاکتور ها بود خواستم نظرتون رو بدونم دوستان اگه کسی مثل من بوده بیاد تجربشو بهم بگه ممنون میشم.
0
1402/03/02
سوال کننده

اینم عکس سونوگرافی امروزم
0
1402/03/02
سوال کننده
سونو داپلرم قبلا انجام دادم مشکل خاصی نداشتم
0
1402/03/02
سوال کننده
تقریبا 5هفته رشد استخوانهاش عقبه نمیدونم چیکار باید بکنم.
0
1402/03/02
marjan❤️ .
سلام گلم خوده دکتر سونو چیزی نگفت؟
0
1402/03/02
مریم 🌺
عزیزم خودتو همسرت قد بلندین؟
0
1402/03/02
مریم 🌺
چون اکثرا ارثیه اگ ریز باشین بچه هم ریزه اس چیزه نگران کننده ایی نیست تا جایی ک میدونم
0
1402/03/02
سوال کننده
دکتر سونو گفت بقیه فاکتوراش مشکلی نداره ولی بازم معلوم نیس چرا اینجوری گفت ممکنه ژنتیکی باشه
0
1402/03/02
سوال کننده
نه قد بلند نیستیم من 1/60همسرمم1/70
0
1402/03/03
مامان زهرا 🥰
نگران نباش عزیزم. من و همسرم یه کمی از شما بلندتر هستیم. دقیقا تو سونو طول فمور از بقیه عقبتر بود برای پسر منم. الان که بدنیا اومده فرم و نسبت اندازه پاهاش کپی برابر اصل پدرشه. تنه ش نسبتا بلندتر از پاهاشه.
0
1402/03/03
مامان زهرا 🥰
بعدشم این اندازه گیری ها میلی متریه ، چند میلی متر اینورتر یا اونورتر میبینی سن رو یه هفته جا به جا میکنه، اصلا نگران نباش عزیزم
0
1402/03/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1402/03/03
سوال کننده
آخه میگن تا دوهفته مشکلی نیس ماله من 5هفته عقبه.شما پسرتون رشدش چند هفته عقب بود؟
0
1402/03/03
سوال کننده
کلسیم_ویتامین_آهن _ویتامین دی وپودر لیدی میل
0
1402/03/04
پزشک اوما
داپلر کی انجام شده؟
0
1402/03/04
سوال کننده
حدودا یکماهه پیش که هر هفته انجام دادم بعد گفتن مشکلی از خونرسانی جفت نیست
1
1402/03/04
پزشک اوما
عزیزم نگران نباشید در این موارد احتمال ریزجثه بودن به صورت فامیلیال وجود دارد ولی نتیجه را امروز به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد زمان زایمان تصمیم گیری کنند و اگر تصمیم به ادامه بارداری بود شنبه داپلر مجددا انجام شود
0
1402/03/05
سوال کننده
ممنون خانم دکتر برام دوهفته دیگه وقته سزارین گذاشتن امروز ولی آبله مرغون گرفتم .فکر کنم زودتر از این نشه زایمان کنم
0
1402/03/05
سوال کننده
خانم دکتر من الان باید کار خاصی انجام بدم برای آبله مرغون؟
0
1402/03/05
پزشک اوما
عزیزم اگر آبله مرغان گرفتید حتما به پزشکتان اطلاع دهید، زیرا در روند مراقبت دلبندتان اهمیت دارد و مشاوره متخصص اطفال هم همین حالا بگیرید
0
1402/03/05
سوال کننده
دکتر عزیز مگه الان کار خاصی میشه انجام دادم برای جنین که مشاور اطفال برم؟تو این سن بارداری خطرناکه برای بچه؟
0
1402/03/05
پزشک اوما
عزیزم در مورد اینکه آیا بلافاصله بعد تولد تزریق VRZIG برای جلوگیری از ابتلا نوزاد لازم است یا خیر تصمیم گیری میکنند بله دوران حساس تری است
1
1402/03/05
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون دکتر جان🙏🌹
0
1402/03/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
0
1402/03/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



640

