الان من اینجا تاپیک زدم. پشتیبانی میبینه یا الکیه تلاشم

اون بالا بزن رو پرسش های فعال
بعد دومین تایپیک و باز کن ک واسه پشتیبانیه اون تو بگو
روپرسشای فعال رفتم همش تایپیک های بقیه است واسه پشتیبانی نیست
دوتا تاپیک اولش مال پشتیبانیه
الان رو پرسش های فعال اولیش برای خودمه و دومیش هم واسه تفسیر آزمایش
من تازه اومدم نمیدونم هیچی
نمیشه شما عوض من این کارو انجام بدین
عزیزم شما میزنی اعلان های من
بزن رو پرسش های فعال
اونجا میاد حتما تاپیک پشتیبانی
تو اون قسمت کنار پزشکی از کاربران و فعال کن تا پشتیبانی برات بیاد
موفق نشدم میزنم اعلان های من و تو پرسش های فعال تاپیک های خودمو بالا آورد
از من اینا رو بالا نمیاره
اخرین پرسش هاانه
پرسشهای فعال رو بزن اولین تاپیک واسه پشتیبانیه
الان درست شد ممنون از راهنماییتون
سلام گلم پشتیبانی واست امد؟ پس چرا واسه منم نیست
نه عزیزم الکی نیست تمام تاپیک ها کنترل میشه🙂
سلام برو رو پرسش های فعال بعد اون سه نقطه ای که روی همه بلند صفحه بزن روش. همه ی اونا رو تیک بزن
دوباره همش رو واست بالا میاره