سلام خانوم دکتر من 19 اسفند سزارین شدم تا 40 روز خونریزی داشتم در در اولش زیاد بعدش کم بعد 40 روز عادت شدم تا 6 روز بعد رابطه داشتم خونریزیم دوباره شروع شد مثل پریود دکترم گفت چند تا مفنامیک اسید بخورم اگه بیشتر از 7 روزه تا قطع بشه خوردم قطع شد یه یه هفته ای الان دو روز پیش و دیروز رابطه داشتم بازم خونریزیم شروع شده مثل پریود دلیلش چیه من باید چی کار کنم خطرناکه؟؟ کمرم و زیر دلمم خفیف درد میکنه به شکمم که دست میکشم انگار میسوزه کار خونه هم انجام دادم ولی نه سنگین در حد ظرف شستن جارو زدن و لباس تا کردن میشه راهنماییم کنید هم خیلی ازیتم هم خیلی نگران
ممنون❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



346
1402/02/21



