سلام از شما من اواخر فروردین پریود شدم بعد چون دکتر برای تنبلی تخمدان برام قرص دزوسپتیو تجویز کرده بودن بعد اتمام بارداری سهوا از روز ۷ خوردم تا دو روز بعدش فراموشم شد چنبارم رابطه محافظت نشده داشتم ممکنه باردار باشم چون الان دو سه روزه احساس خستگی و خواب آلودگی دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



252
1402/02/20


