سلام
من دوسال قرص دزوسپتیو مصرف کردم الان شش ماه میشه قطع کردم اقدام کردم به بارداری ولی فعلا نتیجه نگرفتم الان این ماه میخوام دوباره مصرف کنم فقط یه ماه میخوام مصرف کنم چون میخوام برم زیارت میخواستم ببینم بعدا مشکلی پیش میاد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



265
1401/05/21


