سلام دکتر محترم
دچار کهیر در قسمت دست و پا میشم شبا و به محض بیدار شدن نا ۱ ساعت بعد پاک میشن خارش شدید دارن میشه بفرمایید اینا کهیر هستن و به کلستاز بارداری مرتبط هست یا خیر ؟
قبلا هم برام پیش اومده که ایجوری شدم هم در بارداری قبل و هم در شیردهی نمیدونم چرا اینجوری میشم خیلی عذاب آوره 😔
پرسش (1402/02/18):
کهیر زدن شبانه در بارداری
800
76
1402/02/18
سوال کننده
0
1402/02/18
سوال کننده

0
1402/02/18
سوال کننده

0
1402/02/18
سوال کننده

بعد از ۱ ساعت خودش کم رنگ و پاک میشه
1
1402/02/18
marjan❤️ .
سلام گلم باید انزیم های کبدی چک بشه
1
1402/02/18
فرزانه 🌸
دوباره زدی؟
0
1402/02/18
masoome n
مشکل کبد نداری؟
0
1402/02/18
masoome n
خالم تو بارداری ازنطور میشد آنزیم های کبدش مشکل داشت
و متوجه شد به یه چیزاییم حساسیت داره
و متوجه شد به یه چیزاییم حساسیت داره
1
1402/02/18
Sahar R
عزیزم انزیماتو چک کن ولی برای کلستاز خیلی زوده من کلستاز داشتم هفته 36 شروع شد معنولا اواخر بارداری اتفاق میوفته . ولی یک بررسی ضرر نداره
0
1402/02/18
سوال کننده
آره
0
1402/02/18
سوال کننده
عزیزم میدونم . و اینکه یه سوال کلستاز کهیرا پاکمیشن ؟یا موندگارن ؟
0
1402/02/18
سوال کننده
نه نداشتم
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
سلام عزیزم اینا کهیر هستش
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
من ۳ سال درگیرش بودم
1
1402/02/18
سوال کننده
چیه پس ؟
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
کهیر هست عزیزم
0
1402/02/18
سوال کننده
چیکار کردی واسه درمانش ؟
0
1402/02/18
سوال کننده
؟
0
1402/02/18
سوال کننده
از چیه ؟
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
من که خیلیی کارا
۳ سال انواع قرص و مصرف کردم تا قرص میخوردم خوب بود .
ی دوره ۱۲ جلسه ای پلاسما تراپی شدم.
خیلی خیلیییی مفید بود
و یه لوسیون ک واقعا معجزه بود لوسیون بدن اس تی ایوز رایحه اووکادوش
۳ سال انواع قرص و مصرف کردم تا قرص میخوردم خوب بود .
ی دوره ۱۲ جلسه ای پلاسما تراپی شدم.
خیلی خیلیییی مفید بود
و یه لوسیون ک واقعا معجزه بود لوسیون بدن اس تی ایوز رایحه اووکادوش
0
1402/02/18
سوال کننده
واسه بارداری مشکلی نداره
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
من بالا ۲۰ نوع ازمایش دادم
مشکلی نداشتم
فقط حساسیت بود
ب غذا
گیاهان
حتی خاکی ک تو هوا باشه
مشکلی نداشتم
فقط حساسیت بود
ب غذا
گیاهان
حتی خاکی ک تو هوا باشه
0
1402/02/18
سوال کننده
برام قابل تحمله چون فقط شبا فقط میزنم نهایتا نیمساعت اذیتم میکنه و اینکه حس میکنم لباس باز میپوشم و بدنم مستقیم به زمین و پتو و بالشت میخوره اینطوری میشم. دیشب لباس آستین بلند و شلوار پوشیدم دیگه پیش نیومد برام
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
پلاسما رو ک نمیدونم فدات شم
ی کمم پلاسما درد داره
میخوای بعد بارداری برو دنبالش
ولی لوسیون رو من الان میزنم مشکلی پیش نیومده
میخوای عکسش رو برای پزشکت بفرست ببین جی میگه
ولی فکر نمیکنم مشکلی باشه .
من بعد حموم بدنم رو میزنم
یا اکر هم بعد حموم نزنم وقتایی ک میبینم دارم کهیر میزنم لوسیون میزنم کاملا فروکش میشه
ی کمم پلاسما درد داره
میخوای بعد بارداری برو دنبالش
ولی لوسیون رو من الان میزنم مشکلی پیش نیومده
میخوای عکسش رو برای پزشکت بفرست ببین جی میگه
ولی فکر نمیکنم مشکلی باشه .
من بعد حموم بدنم رو میزنم
یا اکر هم بعد حموم نزنم وقتایی ک میبینم دارم کهیر میزنم لوسیون میزنم کاملا فروکش میشه
0
1402/02/18
سوال کننده
منم همینم 😔
1
1402/02/18
فاطمه ..... ......
اره دقیقا منم همین بودم
ولی خارشش اشکم رو در میورد
ولی خارشش اشکم رو در میورد
0
1402/02/18
سوال کننده
کلا منظورمه این کهیر زدن تو بارداری بد نیست واسه بچه
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
نه فکر نکنم عزیزم
0
1402/02/18
سوال کننده
اوهوم
0
1402/02/18
سوال کننده
خداکنه
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......

0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
این هستش
میخوای از دکترت بپرس
اگ گفت استفاده کنی
استفاده کن
برا من ک عالیه
میخوای از دکترت بپرس
اگ گفت استفاده کنی
استفاده کن
برا من ک عالیه
0
1402/02/18
سوال کننده
حتما میخرم
0
1402/02/18
سوال کننده
چطوری استفاده کنمش
1
1402/02/18
فاطمه ..... ......
بعد حموم ک بدنت مرطوبه به بدنت بزن
خودشم خیلی رقیق هست راحت پخش بدن میشه
من تو یه قوطی کوچوللو ام تو کیفم گذاشتم بیرون میرم بزنه
سریع میزنم 😅
خودشم خیلی رقیق هست راحت پخش بدن میشه
من تو یه قوطی کوچوللو ام تو کیفم گذاشتم بیرون میرم بزنه
سریع میزنم 😅
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
تو فصل گرما هم شدت میگیره 🥲
0
1402/02/18
سوال کننده
مرسی عزیزم خیر ببینی
0
1402/02/18
سوال کننده
قیمتشم میگی بهم
1
1402/02/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
باید حتما بزن سطح آنزیم های کبدی را در قدم اول کنترل کنید تا بعد دقیق تر بتوان نظر داد ، آخرین بار کی کنترل شده؟
باید حتما بزن سطح آنزیم های کبدی را در قدم اول کنترل کنید تا بعد دقیق تر بتوان نظر داد ، آخرین بار کی کنترل شده؟
0
1402/02/18
سوال کننده
اصلا آزمایش ندادم دکتر
0
1402/02/18
سوال کننده
میشه اسم فاکتورهایی که باید آزمایش بدم روبفرمایید تا همین الان برم آزمایشگاه و انجام بدم
0
1402/02/18
فاطمه ..... ......
فدات شم عزیزم
1
1402/02/18
فاطمه ..... ......
بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ هستش .
حجمشم خیلیی زیاده
حجمشم خیلیی زیاده
0
1402/02/18
سوال کننده
دکتر ببخشید عجله میکنم ولی میخوام به آزمایشگاه برسم
0
1402/02/18
پزشک اوما
پس حتما انجام دهید
Cbc
Esr
Alt
Ast
Alp
Bilirubin
کنترل شوند
Cbc
Esr
Alt
Ast
Alp
Bilirubin
کنترل شوند
0
1402/02/18
سوال کننده
دکتر امکان داره ربطی به آنزیمها نداشته باشه کهیر های من خیلی نگرانم .
0
1402/02/18
پزشک اوما
بله عزیزم ممکن است صرفا حساسیت باشد که در این صورت با داروهایی مانند سیتریزین شرایط کنترل میشود
0
1402/02/18
سوال کننده
دکتر خیلی میترسم اصلا شدیدا حالم بده .
0
1402/02/18
سوال کننده
نیاز به ناشتا داره این آزمایش؟ الان انجام بدم یا فردا ناشتا باشم
1
1402/02/18
پزشک اوما
عزیزم نترسید ، مشکلی نیست که مدیریت نشود.
و بله حتما ناشتا باشید دقت تشخیصی بالاتر است
و بله حتما ناشتا باشید دقت تشخیصی بالاتر است
0
1402/02/18
سوال کننده
باشه ممنون . از بس همه میگن اگه مشکل آنزیم باشه تو هر هفته ای از بارداری که باشه باید ختم بارداری بشی از اینش میترسم
0
1402/02/19
سوال کننده
خانمدکتر عزیز آزمایشم آماده شد میشه نگاه کنید ببینید مشکلی هست ؟
0
1402/02/19
سوال کننده

0
1402/02/19
سوال کننده

1
1402/02/20
پزشک اوما
عزیزم خوشبختانه سطح آنزیم های کبدی بالا نیست ، چند سال دارید؟
0
1402/02/20
سوال کننده
۲۹ سال و ۵ ماه .
۳۰ ساله هستم
۳۰ ساله هستم
1
1402/02/20
پزشک اوما
عزیزدلم در بدن شرایط التهابی دارید که میتواند بدلیل همین کهیرها باشد شبی یک عدد سیتریزین بخورید و تحت نظر پزشکتان جلو بروید ، حتما روی رژیم غذایی بازنگری کنید مواد حساسیت زای احتمالی حذف شوند و مقداری هم کم خون هستید دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود 💜
1
1402/02/20
سوال کننده
سپاس فراوان دکتر جان . این شرایط التهابی خطری برای جنین ندارد ؟
1
1402/02/20
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💜خیر نگران نباشید با مصرف سیتریزین هم کنترل میشود
1
1402/02/20
سوال کننده
خیر ببینی دکتر سپاس از لطفتون مانا باشید
1
1402/02/20
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ، از دعای خیرتون ممنونم و الهی که زنده باشید 💜💜
0
1402/02/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




