سلام دوستان
من هرازگاهی حس میکنم یچی دور نافم، هم بالاش هم پایینش میپیچه یا تیر میکشه گاهی
در روز چندبار اینطوری میشم
بنظرتون تکون خوردن بچه است حسش میکنم؟
یا چیز خطرناکیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



407
1402/02/12





