سلام دکتر عزیز خسته نباشید من احساس سرماخوردگی میکتم چون بچم زردی داره خیلی سردی خوردم فک کتم ب خاطر اینه گلوم یکم گرفته و قفسه سینمدرد میکنه کم سرفه میکنم میشه تروخدا بگید چی بخورم خوب شم ازیترومایسین میتونم بخورم؟
0
1402/02/09
مینا گلی
عزیزم بدنت رو با کباب گوسفندی قوی کن.مایعات گرم بخور.سعی کن موقع شیردهی تو صورت بچت نگاه نکنی ک نفست بهش بخوره.هوای خونه هم مرتب عوض بشه.درسته نباید گرمی زیاد بخوری ولی نه اینکه اینجوری خودتو از پا در بیاری.بعد زایمان بدن ما زنها به قد کافی ضعیف میشه دیگه فکر کن سردی هم بخوری.
0
1402/02/09
مینا گلی
با شیردهی زیاد زردیش میاد پایین نگران نباش.منم ۲۰ روز بعد زایمان سرما خوردم.فقط هم قبل شیر دهی و بغل کردن نی نی حتماااا دستاتو با آب و صابون خوب بشور بزار بچه اذیت نشه.
0
1402/02/09
سوال کننده
ممنون عزیزم اخه میترسم غذاهای گرم بخورم زردیش بره بالا بچم اصلا تو دستگاه نمیمونه همش گریا میکنه
0
1402/02/09
سوال کننده
من چجوری میتونم بفهمم ک بچم سرما خورده یان😔
0
1402/02/09
سوال کننده
تو خواب همش یه صدایی در میاره انگار خیلی خستست نکنخ سرما خورده😭
0
1402/02/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
برایتان بعد زایمان آنتی بیوتیک تجویز نشده؟
برایتان بعد زایمان آنتی بیوتیک تجویز نشده؟
0
1402/02/09
سوال کننده
سفالکسین ۵۰۰ و استامینوفن دادن دکتر عزیز
0
1402/02/09
پزشک اوما
جان دلم هنوز در حال مصرف سفالکسین هستید؟
0
1402/02/09
سوال کننده
نه دکتر عزیز فقط ۴ روز خوردم
0
1402/02/09
پزشک اوما
عزیزم چرا دوره درمان را کامل نکردید ؟
0
1402/02/09
سوال کننده
گفتم نکنه برایه شیردهی خوب نباشه 😢یعنی بخاطر این اینطوری شدم
0
1402/02/10
سوال کننده
الان من چیکار کنم تروخدا هیچ دارویی نیست استفاده کنم زود خوب شم میترسم بچم هم مریض شهص
0
1402/02/10
پزشک اوما
عزیزم بابت تاخیر پيش آمده بدلیل مشکلات فنی اپلیکیشن عذرخواهی میکنم ❤️
اول اینکه باید دوره درمان را کامل میکردید ولی شرایط فعلی ارتباطی با این مساله ندارد. الان میزان مصرف مایعات را افزایش دهید ، مواد غذایی غنی از پروتئین مانند عصاره ماهیچه و بلدرچین و سوپ مرغ و سبزیجات بیشتر بخورید، میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید. آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید و شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید اگر بهتر نشدید جهت تصمیم گیری برای شروع آنتی بیوتیک مراجعه کنید 🌹
اول اینکه باید دوره درمان را کامل میکردید ولی شرایط فعلی ارتباطی با این مساله ندارد. الان میزان مصرف مایعات را افزایش دهید ، مواد غذایی غنی از پروتئین مانند عصاره ماهیچه و بلدرچین و سوپ مرغ و سبزیجات بیشتر بخورید، میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید. آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید و شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید اگر بهتر نشدید جهت تصمیم گیری برای شروع آنتی بیوتیک مراجعه کنید 🌹
0
1402/02/11
سوال کننده
ممنونچشم دکتر عزیز فقط اینک شربت رو چند بار در روز بخوزم
0
1402/02/11
سوال کننده

0
1402/02/11
سوال کننده
ببخشید رفتم داروخانه هیچکدوم اون شربت رو نداشتن اینو بهم دادن اشکالی نداره استفادش کنم؟
0
1402/02/11
پزشک اوما
نازنینم مشکلی ندارد دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری بخورید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1190

