سلام خانم دکتر من الان ۳ماه و ۱۰روزه زایمان کردم تقریبا تا ۷فروردین خونریزی داشتم البته خیییییلی کم ۷فروردین پریود شدم تا ۱۴ ۳روز پاک شدم باز خونریزی مثل پریودی داشتم بعد ۵روز دوباره قطع شد دیگه تمام شد رفتم پیش دکترم ازمایش خون برام نوشت و سونو لگن شکم هردو جوابشون خوب بود سونو داخلی هم انجام داد گفت مشکلی نداری الان ۴روزه باز دستمال ب خودم میکشم لکه میبینم یا ب شورتم با ترشح خونه چکار باید بکنم مشکلم چیه؟
راستی دکترم بهم ۳۰تا قرص دوفاستونم داد ک هر ۱۲ساعت میخورم
پرسش (1402/02/07):
لکه بینی بعداز زایمان
310
32
1402/02/07
سوال کننده
0
1402/02/07
فاطمه فاطمی
زایمان طبیعی بود یا سزارین
0
1402/02/07
فاطمه فاطمی
منم لکه بینی و درد داشتم رفتم بخیه هام گوشت اورده بود
0
1402/02/07
سوال کننده
سزارین بود
0
1402/02/07
سوال کننده
من بخیه هام خوبه
0
1402/02/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
شیردهی از سینه دارید ؟
شیردهی از سینه دارید ؟
0
1402/02/08
سوال کننده
بله
1
1402/02/08
پزشک اوما
عزیزم تابع نوسانات هورمونی دوران شیردهی ممکن است این شرایط رخ دهد آزمایش هورمونی هم انجام شده؟
0
1402/02/08
سوال کننده
بله الان جواب ازمایشمو میفرستم ببینید
0
1402/02/08
سوال کننده
جواب سونو هم میفرستم
0
1402/02/08
سوال کننده
این سونو
0
1402/02/08
سوال کننده

0
1402/02/08
سوال کننده
اینم آزمایشم
0
1402/02/08
سوال کننده

0
1402/02/08
سوال کننده
ببینید خودتون کار دیگه ایی باید بکنم؟
0
1402/02/08
پزشک اوما
عزیزم این آزمایش کی انجام شده؟ پیگیری اینکه چرا بیلی روبین بالا بوده انجام شده ؟
0
1402/02/08
سوال کننده
ازمایش مال ۳۱فروردین
0
1402/02/08
سوال کننده
ن دکترم چیزی نگفت گفت ازمایشت خوبه
0
1402/02/08
پزشک اوما
عزیزم سطح بیلی روبین مقادیری بالا است جهت یافتن علت به متخصص داخلی مراجعه کنید، البته مطمئن هستید آزمایش شما است؟ چون مساله فاویسم هم برایتان چک شده؟
0
1402/02/08
سوال کننده
بله دکترم گفتن بدم ک خیالشون راحت بشه اون بیلی روبینم گفتن چیز خاصی نیست الان من چکار کنم مشکلی دارم
0
1402/02/09
سوال کننده
گفتن ی بیماری نادری هست ازمایش اونم بده من خیالم راحت بشه فکر کن منظورشون همین فاویسم بود آزمایش ک دیدن گفتن مشکلی نداری هورمونات ریخته بهم چون قبل بارداری هن تتبلی تخمدان داشتی
0
1402/02/09
پزشک اوما
بله عزیزم همین فاویسم بوده بابت بیلی روبین که متخصص داخلی باید نظر بدهند اما بابت لکه بینی ، با دوفاستون بهتر نشده؟
0
1402/02/09
سوال کننده
لکه بینیم خیییلی کماما هست تمام نشده
0
1402/02/09
پزشک اوما
فعلا دوفاستون مصرف کنید اگر نظم پریودها برنگشت، باید داروهایی مانند ال دی،یا روکین مصرف شوند
0
1402/02/09
سوال کننده
یعنی مشکل خاصی ندارم
0
1402/02/09
پزشک اوما
در سونوگرافی که بنظر مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان وجود دارد ولی میتواند تابع شیردهی باشد و بابت بیلی روبین متخصص داخلی نظر بدهند ، مصرف قندیجات را هم محدود کرده و سبک زندگی را اصلاح کنید
1
1402/02/09
سوال کننده
خیلی ممنونم چشم
1
1402/02/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹❤️🌹🌹
0
1402/02/10
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




