سلام دوستان
من امروز زایمان کردم سزارین شدم
بچمو بلافاصله بعد عملم حتی ندیدمش بردنش ان آی سی یو...گفتن ناله میکنه😭😭😭😭
تو رو خدا اگه کسی بچش اینجوری بوده بیاد بگه چند روز بستری بود؟
چیکاردن براش؟
بارداری خیلی بدی داشتم
الانم همه بچه ها پیش مامانشونن...من خودم یه بیمارستانم..بچم یه بیمارستان دیگه
دلم داره از غم میترکه
۳۸هفته و سه روز زایمان کردم
گفتن نمیدونم چی چی شکم مادر وارد ریه اش شده باید انتی بیوتیک و اکسیژن بگیره
پرسش (1402/01/30):
همه بچه ها پیش مامانشونن..من و بچم هر دوتا تنهاییم😭😭😭😭😭
3132
508
1402/01/30
سوال کننده
0
1402/01/31
سوال کننده
مرسی حرفات خیلی بهم ارامش داد امیدوارم زودی ترخیص بشه
0
1402/01/31
s jh
نادیا جان
چه خبر
کوچولوتو دیدی؟
چه خبر
کوچولوتو دیدی؟
0
1402/01/31
s jh
خودت بهتری عزیزم؟
0
1402/01/31
Sahar R
نگران هیچی نباش عزیزم 😍
1
1402/01/31
Sahar R
زودی ترخیص میشه اصلا موضوع جدیی نیست خیلی هم تو سزارینی ها شایعه
0
1402/02/01
مامان بچه ❤
سلام نادیا جان چخبر عزیزم؟؟ رفتی دوباره پیش امیرعلی؟
اصلا نگران باشیا عزیزم.. ی دکتر اطفالی بود تو ان ای سیو همیشه میگفت بچه ای ک بلده میک بزنه هیچ مشکلی نداره و سلامته.. انشالله تو همین روزا ترخیصه😘😘
اصلا نگران باشیا عزیزم.. ی دکتر اطفالی بود تو ان ای سیو همیشه میگفت بچه ای ک بلده میک بزنه هیچ مشکلی نداره و سلامته.. انشالله تو همین روزا ترخیصه😘😘
0
1402/02/01
s jh
نادیا گلی
بیا بهمون خبر بده دختر
بیا بهمون خبر بده دختر
0
1402/02/01
سوال کننده
سلام عزیزدلم...اره وقتی ترخیص شدم میرم پیشش هر روز...شیرمم باید بدوشم بهش بدم...امروز با دکتر صحبت کردم گفت طی دو سه روز اینده میتونی خودت شیرتو بدی بعد ۵ ۶ روزم ترخیصه🥲🥲🥲
0
1402/02/01
سوال کننده
اره میگن بخاطر سزارینه بیشتررررر...شانس بد منم بی تاثیر نیست
0
1402/02/01
z kh
نادیا خوبی جیگر
0
1402/02/01
سوال کننده
سلام فداتشم خوبم...اره هر روز میرم...ولی نمیزارن بغلش کنم که...فقط میرم نگاش میکنم غم میخورم😭😭😭😭
0
1402/02/01
z kh
خب خداروشکر
چیزی نیست
سریع میبینیش دیگ 😍😍😘😘
چیزی نیست
سریع میبینیش دیگ 😍😍😘😘
0
1402/02/01
سوال کننده
ببخش دیر جواب دادم عزیز دلم....اینقد روحیم بده نمیتونم گوشی دست بگیرم
0
1402/02/01
سوال کننده
سلام زلی خوبی فدات؟
0
1402/02/01
z kh
غصه نخور شیرت خشک میشه
برید خونه بعد شیر نداری ها
برید خونه بعد شیر نداری ها
0
1402/02/01
s jh
الهی شکر عزیزم
بالای سرش اصلا گریه نکن
ارامش خودتو حفظ کن و باهاش حرف بزن
بالای سرش اصلا گریه نکن
ارامش خودتو حفظ کن و باهاش حرف بزن
0
1402/02/01
سوال کننده
دوس دارم برم کما تا این چند روز بگذره🥲🥲
0
1402/02/01
سوال کننده
شیر الانمم همش غصس با درد میاد بیرون ولی گفتن خوبه به زور میدوشم خیلی دردناکه
0
1402/02/01
s jh
حق داری بخدا
با تمام وجودم درکت میکنم
خدا هیچ مادری رو با بچش امتحان نکنه
با تمام وجودم درکت میکنم
خدا هیچ مادری رو با بچش امتحان نکنه
0
1402/02/01
z kh
خدانکنه
چشم رو هم بذاری میگذره
تو مادری باید قوی باشی
چشم رو هم بذاری میگذره
تو مادری باید قوی باشی
0
1402/02/01
سوال کننده
نمیزارن که زیاد بمونم پیشش...خودمم هی نگاش میکنم ناراحت تر میشم
0
1402/02/01
s jh
از خود بیمارستان شیردوش برقی بگیر
0
1402/02/01
سوال کننده
الهی امین
0
1402/02/01
z kh
مایعات بخور میری پیش امیرعلی شیر داشته باشی
0
1402/02/01
s jh
با لوله تغذیه میشه؟
انتی بیوتیک میگیره؟
انتی بیوتیک میگیره؟
0
1402/02/01
سوال کننده
الان میخوام برم میپرسم حتما
0
1402/02/01
سوال کننده
خیلی میخورم
0
1402/02/01
سوال کننده
با لوله یعنی چی؟
اره دارو میگیره ولی نمیدونم چه داروهایی
اره دارو میگیره ولی نمیدونم چه داروهایی
0
1402/02/01
s jh
با روحیه برو بالاسرش
من اون تایمی که میرفتم و گریه میکردم بالای سرش بعد پرستارش زنگ میزد میگفت بخش و گذاشته روسرش بسکه بیتابه
من اون تایمی که میرفتم و گریه میکردم بالای سرش بعد پرستارش زنگ میزد میگفت بخش و گذاشته روسرش بسکه بیتابه
0
1402/02/01
s jh
لوله تو بینی یا دهنش نیست؟
0
1402/02/01
s jh
زردی نداره؟
0
1402/02/01
سوال کننده
کاش بزارن من پیشش بمونم🥲
0
1402/02/01
سوال کننده
نه دیروز یه لوله تو بینیش بود....ولی امروز نبود...تو دهنش هیجی نیست ولی با سرنگ هم شیر بش میدن
0
1402/02/01
سوال کننده
چرا ولی گفت کمه..دیروز دستگاه گذاشته بودن
0
1402/02/01
s jh
وقتی بگن شیرش بده دیگه میتونی پیشش بمونی
ولی الان برا خودت بهتره هرچی بیشتر استراحت کنی
بخدا من بعد دوسال اوراق شدم بخاطر نداشتن استراحت بعد سز
ولی الان برا خودت بهتره هرچی بیشتر استراحت کنی
بخدا من بعد دوسال اوراق شدم بخاطر نداشتن استراحت بعد سز
0
1402/02/01
s jh
خوب عالیه دختر😍😍
0
1402/02/01
s jh
اکسیژن که نمیگیره؟
0
1402/02/01
سوال کننده
من فقط با شیاف سر پام بخدااا اینقد درد دارررمممم واقعا نمیتونم به فکر خودم باشم
0
1402/02/01
سوال کننده
اکسیژن غیر مستقیم میگیره
0
1402/02/01
s jh
ازین کلاهکا رو سرشه؟
0
1402/02/01
s jh
قشنگگگگگ درکت میکنم
خیلی حال بدیه
شرایط خیلی سختیه و تا توی این شرایط نباشی نمیتونی درک کنی که طرف چی میگه
خیلی حال بدیه
شرایط خیلی سختیه و تا توی این شرایط نباشی نمیتونی درک کنی که طرف چی میگه
0
1402/02/01
سوال کننده
نه رو سرش نیست امروز از پرستار پرسیدم انور بود اون کلاهکه..گفت غیر مستقیمه...زیرش نیست
0
1402/02/01
سوال کننده
خیلی خوبین شما♥️
0
1402/02/01
سوال کننده
یعنی کلاهک هست ولی زیرش نیست مستقیم
0
1402/02/01
s jh
پس شرایطش خیلی اوکیه،خداروهزار مرتبه شکرش😍😍😍😍
به زودی زود شیر مردت میاد و پارت میکنه
به زودی زود شیر مردت میاد و پارت میکنه
0
1402/02/01
s jh
خوبی از خودته عزیزدلم
0
1402/02/01
Samir
خداروشکر عزیزم
امروز فردا میری پیشش بمونی
غصه نخور
چشم رو هم بزاری میگذره عزیزم
امروز فردا میری پیشش بمونی
غصه نخور
چشم رو هم بزاری میگذره عزیزم
0
1402/02/01
Samir
و من و تویی که تو همه تایپکایی هستیم بچه هاشون ان ای سیوس🥺
0
1402/02/01
s jh
اره دقیقا🥲
بخدا سمیرا وقتی یه مادری رو میبینم بچش تو ان ای سیو هس
واقعااااااا دلم میشکنه
کل اون روزهام میاد جلوی روم
بخدا سمیرا وقتی یه مادری رو میبینم بچش تو ان ای سیو هس
واقعااااااا دلم میشکنه
کل اون روزهام میاد جلوی روم
0
1402/02/01
Samir
وای دقیقا
من دونه دونه ی روزای مزخرفی که گذروندم تک تک حرفام میاد جلو چشمم
همش سعی میکنم دلداری بدم طرفو با اینکه از ته دل میدونم حالش چقدر بده
من دونه دونه ی روزای مزخرفی که گذروندم تک تک حرفام میاد جلو چشمم
همش سعی میکنم دلداری بدم طرفو با اینکه از ته دل میدونم حالش چقدر بده
0
1402/02/01
s jh
خداروشکر به خیر گذشت
هرچند که همین باعث شد از بارداری و مجدد بچه دارشدن بیزار بشیم😄
هرچند که همین باعث شد از بارداری و مجدد بچه دارشدن بیزار بشیم😄
0
1402/02/01
سوال کننده
خدا رو شکر که شما این دورانو به سلامت گذروندین..منم بگذره بیام به بقیه دلخوشی بدم
0
1402/02/01
سوال کننده
وای من امروز زنگ زدن میگن با شکم پاره نشین دم بیمارستان همه موهامو کندم بخدا
0
1402/02/01
s jh
اصلا یه درصدم شک نکن که حال گل پسرت عالی و خوب میشه
به زودی زود بغلش میکنی و میای خونه🥰
هی برای ما عکس میفرستی ازش😍
به زودی زود بغلش میکنی و میای خونه🥰
هی برای ما عکس میفرستی ازش😍
0
1402/02/01
s jh
چرا در بیمارستان نشستی؟
مگه اجازه نمیدن بری پیشش؟
مگه اجازه نمیدن بری پیشش؟
0
1402/02/01
سوال کننده
انشالله انشالله
0
1402/02/01
سوال کننده
۵دیقه بیشتر نمیزارن بمونم که سریع میگن برو بیرون
0
1402/02/01
😊m .a .m .b🫀 .
راس میگن دیگه نادیا خودتو اذیت نکن نی نی خداروشکر حالش خوبه
0
1402/02/01
Samir
اسمش میاد انگار فوش خار مادر دادن بهم😂
0
1402/02/01
😊m .a .m .b🫀 .
منم الان دارم میرم بیمارستان بستری شم واسه کاهش حرکت
0
1402/02/01
سوال کننده
خدا رو شکررر🥰🥰🥰انشالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1402/02/01
😊m .a .m .b🫀 .
فدات دعاکن برام خیلی میترسم
0
1402/02/01
s jh
دقیقا
دلم میخواد خرخرشونو بجوام😄
دلم میخواد خرخرشونو بجوام😄
0
1402/02/01
s jh
انشالله به سلامتی و دل خوش
0
1402/02/01
😊m .a .m .b🫀 .
مرسی عزیزم
0
1402/02/01
مامان بچه ❤
الهیی نادیا میدونم قشنگ چه روزایی رو میگذرونی خیلی سخته اما فقط ب این فکر کن ک تا چن روز دیگه همه اینا تموم میشه غصه رو بذار کنار تا پسر نازتم غصه نخوره.. خداروشکر ک حاشم خوبه..
ایشالا این روزا سریعتر بگذره
ایشالا این روزا سریعتر بگذره
0
1402/02/01
سوال کننده
انشالله که خیلی راحت زایمان میکنی
0
1402/02/01
سوال کننده
انشالله که فقط این روزا بگذره...زود زوددد..بخدا به زور روزو شب میکنم
0
1402/02/01
z kh
۲۰۰ تا صلوات نذر کردم برا امیر علی جون
0
1402/02/01
z kh
شما هم بفرستید
0
1402/02/01
نیلوفر زند 🤰💟
سلام نادیا خوبی در چ حالی من نخوندم چتارو چخبر از امیر علی
0
1402/02/01
z kh
اینجا ادامه تاپیک مامانای...
0
1402/02/01
سوال کننده
دورت بگردم ممنون♥️
0
1402/02/01
سوال کننده
سلام نیلو خوبی؟
نی نیم همچنان بستریه😭😭
نی نیم همچنان بستریه😭😭
0
1402/02/01
نیلوفر زند 🤰💟
عزیزم اینقد غصه نخور
انشالله زودتر میاد خونه نگران نباش بخدا زود خوب میشع
انشالله زودتر میاد خونه نگران نباش بخدا زود خوب میشع
0
1402/02/01
z kh
امروز رفتی ببینیش
1
1402/02/01
z kh
نادیا بخداااا ک ترخیص میشه
خودتو ناراحت نکن شیرت خشک میشه ها
عوض اینکارا ب خودت برس ک بچه رو آوردید خونه شیر داشته باشی
خودتو ناراحت نکن شیرت خشک میشه ها
عوض اینکارا ب خودت برس ک بچه رو آوردید خونه شیر داشته باشی
0
1402/02/01
نیلوفر زند 🤰💟
دقیقا
0
1402/02/01
پری امینی
نادیا عزیزم خودتو ناراحت نکن با روحیه خوب برو پیشش انشالله خیلی زود میبریش خونه مطمئن باش
0
1402/02/02
سوال کننده
انشالله انشالله..تو رو خدا واسش دعا کن خیلی مظلومه
0
1402/02/02
سوال کننده
اره زلی یبار صبح رفتم یبار بعدازظهر میبینمش دلم کبابه براش هیچم نمیزارن بغلش کنم
0
1402/02/02
سوال کننده
خیلیییی سینه هام درد میکنه همش شیر مونده توش🥲🥲با شیر دوشم در نمیاد
0
1402/02/02
سوال کننده
انشالله انشالله پری تو بارداری تو روخدا دعا کن همین الان که پیامو خوندی
0
1402/02/02
z kh
عیبی نداره نادیا اینهمه سختی کشیدی بالاخره خدا ی جا تلافی میکنه و جوری خوشحالت کنه ک نفهمی
تموم میشه اینام
تموم میشه اینام
0
1402/02/02
z kh
شیر دوش الکیه
فقد برو زیر آبگرم دو دستی ب سمت پایین بدوش
اون باید خالی شه
فقد برو زیر آبگرم دو دستی ب سمت پایین بدوش
اون باید خالی شه
0
1402/02/02
z kh
درد میکنه یکم ولی تحمل کن دیگ چاره ای نیست
0
1402/02/02
مامان بچه ❤
این خیلی خوبه زلی ولی نادیا اخه باید طوری بدوشه که ببره بیمارستان برا بچه بدن.. اون جو آب قاطیش میشه..
0
1402/02/02
z kh
آها
پس با روغن زیتون یا روغن بادام تلخ ماساژ بده میاد
پس با روغن زیتون یا روغن بادام تلخ ماساژ بده میاد
0
1402/02/02
مامان بچه ❤
من اون موقع ها کیسه الب گرم زیاد میذاشتم رو سینم.. با شیر دوش دستی و ماساژ دست بدوش ببر ..
0
1402/02/02
z kh
جیگره جیگر 😘
0
1402/02/02
مامان بچه ❤
اره ماساژ خیلی خوبه..
0
1402/02/02
z kh
یا هم بده کسی برات ماساژ بده تا بیاد بیرون
0
1402/02/02
پری امینی
این چند روز همش برای دل تو و سلامتیه پسرت دعا کردم عزیزم مطمئن باش زود مرخص میشه
0
1402/02/02
z kh
پری برو جوابمو بده
0
1402/02/02
پری امینی
کجا برم اینور میگی برو اونور اونورم میگی برگرد اونور😂
0
1402/02/02
z kh
پری هولم نکن بریم همونجا
0
1402/02/02
z kh
😂
0
1402/02/02
پری امینی
ای خدا باشه بیا😂
0
1402/02/02
h.s s
خداروشکر که وضعیت بچه بهتر شده و تونستی بری شیرش بدی
0
1402/02/02
h.s s
انشالله زودتر میبریش خونه
0
1402/02/02
ستاره .
نادیا الان تاپیکتوپیدا کردم .حالت چطوره خوبی؟ از امیر علی چخبر
0
1402/02/02
فرشته ابراهیمی
نادیا جان شما کدوم بیمارستان زایمان کردی؟!
0
1402/02/02
h.s s
زیر دوش اب گرم ماساژ بده ،بچه بیاد انشالله ۲ تا میک بزنه لباست خیس میشه
0
1402/02/02
سوال کننده
فک نمیکنم خدا اونقد با من حال کنه که خوشی بم بده
0
1402/02/02
سوال کننده
واییییی خیلییی درد میکنن میرم ماساژ میدم ورم کردم🥲🥲
0
1402/02/02
سوال کننده
مرسی پری ممنونم
0
1402/02/02
سوال کننده
خوبی حدیث دلوین خوبه؟
نه خودم مستقیم شیر نمیدم که
میدوشم با بدبختی قطره ای میبرم اونجام شیر خشک میدن
اگه خودم پیشش بودم شیر میدادم غم نداشتم
نه خودم مستقیم شیر نمیدم که
میدوشم با بدبختی قطره ای میبرم اونجام شیر خشک میدن
اگه خودم پیشش بودم شیر میدادم غم نداشتم
0
1402/02/02
سوال کننده
قربونت ستاره تو خوبی؟
دخملیت خوبه؟
نی نی من همچنان بستریه😭
هی هر روز میپرسیم کی ترخیص میشه هی دکتر میگه ۵ ۶ روز اینده
واقعا داغون شدم این ۵ ۶ روز کی میخواد بشه ۴ ۵ روز تو رو خدا واسه نی نیم همین الان که پیامو خوندی دعا کن
دخملیت خوبه؟
نی نی من همچنان بستریه😭
هی هر روز میپرسیم کی ترخیص میشه هی دکتر میگه ۵ ۶ روز اینده
واقعا داغون شدم این ۵ ۶ روز کی میخواد بشه ۴ ۵ روز تو رو خدا واسه نی نیم همین الان که پیامو خوندی دعا کن
0
1402/02/02
سوال کننده
سلام عزیزم
من خرم اباد زایمان کردم بیمارستان توحید
من خرم اباد زایمان کردم بیمارستان توحید
0
1402/02/02
سوال کننده
حیلیییی ماساژ میدم خب بچه که نیست میک بزنه فقط سفت میشن🥲🥲🥲حدیث میشه برا نی نیم دعا کنی؟
0
1402/02/02
پری امینی
😘😘🥲🥲
0
1402/02/02
فرشته ابراهیمی
مرسی عشقم
انشالا حال گل پسرتم زود خوب میشه
غصه نخور عزیزم
انشالا حال گل پسرتم زود خوب میشه
غصه نخور عزیزم
0
1402/02/02
ستاره .
فدات عزیزم به خدا همش فکرم پیشته چشم حتما دعا میکنم از ته دل انشاللللللله بزودی بچه رو میاری خونه نگران نباش نادیا
0
1402/02/02
h.s s
قربونت برم شکر ، اینطوری میگیم که بشه 🤲♥️
0
1402/02/02
h.s s
یهسره بفکرتم بخدا هرسری بچه شیر میخوره یاد پسرت میوفتم ،با انرژی خوب برو پیشش حتما حالش بهتر میشه
0
1402/02/02
h.s s
فرقی نداره شیر خشکم ک بخوره ینی رو ب بهبوده شکر خدا ،سینتو خالی کن ب خاطر سلامتی خودت نزار سفت شه بریز بیرون ،اومد با انرژی خوب و ارامش بهش شیر بده
0
1402/02/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سلام نادیا عزیزم
انشالله امرور امیرعلی ات کامل حالش خوب بشه و بتومی ببریش خونه و عیدی توبگیری غصه ام نخور اون مرد ماشالله زودی خوب میشه و میاد مامان شو خوشحال کنه
توام بااین حال ات بهتره بیشتراستراحت کنی تا موقع اومدن بچه ات قوی باشی وحسابی بهش برسی
انشالله امرور امیرعلی ات کامل حالش خوب بشه و بتومی ببریش خونه و عیدی توبگیری غصه ام نخور اون مرد ماشالله زودی خوب میشه و میاد مامان شو خوشحال کنه
توام بااین حال ات بهتره بیشتراستراحت کنی تا موقع اومدن بچه ات قوی باشی وحسابی بهش برسی
0
1402/02/02
عارفه .......
سلام نادیا عزیزم حالت چطوره بهتری؟
حال گل پسرت چطوره بهتر شده دکترا چی میگن کی مرخص میشه امروز رفتی پیشش
حال گل پسرت چطوره بهتر شده دکترا چی میگن کی مرخص میشه امروز رفتی پیشش
0
1402/02/02
سوال کننده
ممنون قربونت انشالله دختر گلتو به سلامتی بغل کنی
1
1402/02/02
سوال کننده
مرسی حدیث خدا دلوینتو حفظ کنه عزیزدلم🥰♥️
0
1402/02/02
سوال کننده
اره حتما همین کار رو میکنم
0
1402/02/02
سوال کننده
سلا مهشید خوبی؟
بچه هات خوبن؟
مرسی فداتشم
شما به نی نیت شیر میدی حتما برا بچه منم دعا کن خیلی محتاجم به دعات
بچه هات خوبن؟
مرسی فداتشم
شما به نی نیت شیر میدی حتما برا بچه منم دعا کن خیلی محتاجم به دعات
0
1402/02/02
سوال کننده
سلام فداتشم
شما خوبی؟پسرت خوبه؟
خدا رو شکر اکسیژنشو برداشتن خودش بدون اکسیژن نفس میکشه
دکتر گفتش دو سه روز دیگه ترخیصه
ولی همچنان نگفتن که خودم شیرش بدم
شما خوبی؟پسرت خوبه؟
خدا رو شکر اکسیژنشو برداشتن خودش بدون اکسیژن نفس میکشه
دکتر گفتش دو سه روز دیگه ترخیصه
ولی همچنان نگفتن که خودم شیرش بدم
0
1402/02/02
سوال کننده
عارفه وقتی شیر میدی به پسرت حتمااااا برا نی نیم دعا کن تو رو خدا
0
1402/02/02
s jh
نادیا گلی چطوری دختر؟
0
1402/02/02
مامان بچه ❤
خداروشکر انشالله دو روز دیگه خونت ب گل پسر شیر میدی😍😍😍😘
0
1402/02/02
h.s s
انشالله🙏🏽🙏🏽♥️♥️♥️
0
1402/02/02
h.s s
عشقی♥️😘
0
1402/02/02
ستاره .
خداروشکر دو روز دیگه خونست مامانشم سرحال شده قشنگ میرسه به گل پسر
0
1402/02/02
😊m .a .m .b🫀 .
نادیا جان خوبی گل پسرخوبه
0
1402/02/02
Sahar R
خو پس منم مثل تو بدشانسم خواهر چون منم همینجوری شد . فقط شیرتو بددش که مثل من نشی
0
1402/02/03
سوال کننده
سلام عزیز دلم بد نیستممم🥲
شما خوبین؟
شما خوبین؟
0
1402/02/03
سوال کننده
انشالله انشالله
0
1402/02/03
سوال کننده
خدا کمک کنه انشالله داغون شدم بخدا...فردا دیه ۵روزه🥲
0
1402/02/03
سوال کننده
ای جان دلم قدم نو رسیدت مبارکت باشه مصی🥰🥰🥰
ای خدا عین امیرعباسه چقدر ناز و خوشگله هزار ماشالله
ای خدا عین امیرعباسه چقدر ناز و خوشگله هزار ماشالله
0
1402/02/03
سوال کننده
من خوبم مصی برا نی نیم فقط دعا کن خیلی محتاجم به دعات
0
1402/02/03
سوال کننده
اینقد میدوشم که سینه هام درد میکنن بخدا☹️☹️
0
1402/02/03
s jh
فدات شم
رفتی پیش نی نی؟
حالش خوب بود؟
رفتی پیش نی نی؟
حالش خوب بود؟
0
1402/02/03
😊m .a .m .b🫀 .
مرسی عشقم آره مثل امیره
0
1402/02/03
😊m .a .m .b🫀 .
انشالله که زودی میادخونه
0
1402/02/03
Sahar R
میدونم درد زایمان کمه اینم هست من از شیردوش متنفر بودم هر چیی میدوشیدم نمیومد
0
1402/02/03
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عزیزم شیردوش برقی بگیر خیلی کارت راحت میشه
اینجوری سینت زخم میشه خیلی دردناکه
اینجوری سینت زخم میشه خیلی دردناکه
0
1402/02/03
سوال کننده
اره روزی یبار یا دو میرم یکی دو دیقه پیششم دلتنگ میشم و برمیگردم
0
1402/02/03
سوال کننده
خداحفظش کنه
0
1402/02/03
سوال کننده
اوووف اصن نوک سینه هامو انگار جوییدن😑😑
0
1402/02/03
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فدات عزیزم خداروشکرخوبیم یک لحظه ام فکرم از توو پسرت دورنمیشه الهی که ب زودی سه تایی تون برید خونه و دیگه هیچوقت رنگ غم وغصه و بیمارستان و مریضی نبینید
2
1402/02/03
سوال کننده
تو رو خدا دعا کنید نی نیم زود بیاد خونه دیه
0
1402/02/03
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
معصومه جان مبارک باسه
1
1402/02/03
سوال کننده
انشالله که امروز دکترش دستور بده خودم شیر بدم...دیه برم بمونم پیشش....واقعا سینه هلم له شدن
0
1402/02/03
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دلسترتلخ بخورشیرت حسابی راه بیفته و خرماهم یادت نشه اون دلبردوتا میک بزنه شیرت فواره میزنه انشالله امروز میری و شیرش میدی
0
1402/02/03
😊m .a .m .b🫀 .
مرسی مهشید جونم
0
1402/02/03
😊m .a .m .b🫀 .
انشالله
0
1402/02/03
s jh
سلام🤚
نادیا رفتی پیشش؟
نادیا رفتی پیشش؟
0
1402/02/03
s jh
نادیا حتما حتما ماهیچه گوسفندی بگیرن برات
با گوجه و یکمی پیاز بپزنش،ادویه هم نهایت زردچوبه و یکم نمک بزنن
شما گوشتشو و ابشو بخور
بسیار بسیار زیاد برات مقویه و کمک حالته الان
جون میگیری
با گوجه و یکمی پیاز بپزنش،ادویه هم نهایت زردچوبه و یکم نمک بزنن
شما گوشتشو و ابشو بخور
بسیار بسیار زیاد برات مقویه و کمک حالته الان
جون میگیری
0
1402/02/03
h.s s
سلام نادیا خوبی عزیزم نی نی چطوره
0
1402/02/05
سوال کننده
♥️♥️
0
1402/02/05
سوال کننده
سلام عزیز دلم دیروز ترخیصش کردین با رضایت شخصی
0
1402/02/05
سوال کننده
دکتره هی میخواست نگه داره...پرستارا گفتن ببر این برا پول ویزیت خودشه
0
1402/02/05
z kh
سلام نادیا خوبی
0
1402/02/05
سوال کننده
گفتن همون روز اولم اشتباه کردی اوردی
0
1402/02/05
z kh
گل پسرت خوبه
1
1402/02/05
سوال کننده
قربونت حدیثثثث پیششم خدا رو شکر خوبه😍😍
0
1402/02/05
سوال کننده
قربونت زلی..تو خوبی؟
کارن خوبه؟
کارن خوبه؟
0
1402/02/05
z kh
فدات
0
1402/02/05
z kh
خداروشکر ترخیص شد😘😘
0
1402/02/05
سوال کننده
فداتشن
0
1402/02/05
s jh
واای الهی شکر😍😍😍
خیلی خوشحال شدم جان دلم😍😍😍
خیلی خوشحال شدم جان دلم😍😍😍
0
1402/02/05
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
خدارو هزار مرتبه شکر .
0
1402/02/05
مامان بچه ❤
خداروشکرررر😍😘😘😘
0
1402/02/05
h.s s
خداروشکر😍😍😍
0
1402/02/05
سوال کننده
قربونت ممنونم...الان استرسش مونده تو تنم هی میشینم نگاه نفساش میکنم
0
1402/02/06
s jh
طبیعیه عزیزم
تا مدتها همینجوریه
تا مدتها همینجوریه
0
1402/02/06
s jh
عکسشو که برامون نفرستادی😍
0
1402/02/06
Sahar R
سلام عزیزم مرخص شد جوجه خداروشکر؟
0
1402/02/06
Sahar R
اوووف من تا 2 ماه هر چی میشد نفساشو میشمردم نصف شبا نفساشو میشمردم😒 قشنگ کپ منی
0
1402/02/06
z kh
سلام عزیزم خوبی
دخترت حالش خوبه ترخیص شد؟
دخترت حالش خوبه ترخیص شد؟
0
1402/02/06
عارفه .......
سلام نادیا عزیزم خداروشکر صدهزار مرتبه شکر که بالاخره پسر گلتو صحیح سلامت بردی خونه ..انشالا زیر سایه پدر مادر صحیح سلامت باشه
0
1402/02/06
Sahar R
سلام نه بابا هنوز تو بیمارستانیم😒 البته مدفوعش امروز ببخشید سفت تر بود نمیدونم دکتر. چی میگه اما ازمایشاش از اول همه خوب شاید الرژی باشه شایدم عفونت خفیف هیییی فعلا که اسیریم
0
1402/02/06
سوال کننده
ارههههه رضایت شخصی دادیم دیگه
0
1402/02/06
سوال کننده

0
1402/02/06
سوال کننده
اره دیقا ادم میترسه دیه
0
1402/02/06
سوال کننده
مرسی عارفه جانممم♥️خدا گل پسر خودتو حفظ کنه عزیز دلم
0
1402/02/06
سوال کننده
انشالله چیزی نیست....
0
1402/02/06
سوال کننده

اینمممم تمام رخششش🥲🥲🥲🥲
0
1402/02/06
z kh
ای جیگررررر😘😘😘
خداحفظش کنه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه🙏
خداحفظش کنه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه🙏
0
1402/02/06
Sahar R
ای دورت بگردم فینگیلی خدا ببخشتش بهت عشق کوچولو رو
0
1402/02/06
Sahar R
خوب کردین من گه گفتم تاکی پنه تو بچه های سزارینی نرماله تهشم 2_3 روز اینجورین
0
1402/02/06
Sahar R
ما هم مرخص شدیم
0
1402/02/06
z kh
خداروشکر
0
1402/02/06
مامان گلی
ماشاالله خدا حفظش کنه
0
1402/02/06
s jh
ااااای نننه
جیجرت بشم.خوشمزه جان😍😍
چقد مامان نادیا رو اذیت کردی فسقلی
جیجرت بشم.خوشمزه جان😍😍
چقد مامان نادیا رو اذیت کردی فسقلی
0
1402/02/06
سوال کننده
خدانکنه عزیزدلم....خدا دخملتو حفظ کنه انشالله
0
1402/02/06
سوال کننده
اره دیقا
0
1402/02/06
سوال کننده
خدا رو شکررر....ادم بزرگ مریض بشه نه این طفلای معصوم
1
1402/02/06
سوال کننده
ممنونم عزیزدلم
0
1402/02/06
سوال کننده
مرسی عشق جانمممم خدا بچه خودتو حفظ کنهههه😍♥️
0
1402/02/06
s jh
فدات عزیزم
الهی دیگه هیچوقت افسرده و ناراحت نبینمت
الهی دیگه هیچوقت افسرده و ناراحت نبینمت
0
1402/02/07
سوال کننده
انشالله خوشی وشادی سهم دلت باشه
0
1402/02/09
معصومه فلاح
سلام عزیزم دعاوی گنجالعرش و همگی براش بخونید
0
1402/02/09
سوال کننده
ممنونم از لطفتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




