سلام خانم دکتر عزیز و دوستای گلم
لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید
برای کم کاری تیروئیدم قرص لووترکسین 100
4 روز در هفته کامل و 3 روز نصف میخورم
طبق آزمایش جدیدم کم کاری تیروئیدم شدید شده
خیلی نگرانم😢
ممکنه اشتباه آزمایشگاه باشه؟
لازمه مجدد تکرار کنم آزمایش و؟
جواب آزمایش و میفرستم هم قبلی هم جدید
لطفا چک کنید🙏
و اینکه برای بچه م چه خطراتی داره؟ 😢
پرسش (1402/01/26):
تفسیر جواب آزمایش (کم کاری تیروئید شدید)
397
40
1402/01/26
سوال کننده
1
1402/01/26
فرشته 🤰👶
بنظرم واسه تیروئید باید بری مختص دکتر غدد بخصوص تو بارداری
0
1402/01/26
سوال کننده

این آزمایش جدیدم
0
1402/01/26
سوال کننده

0
1402/01/26
سوال کننده

این آزمایش قبل سال جدید انجام دادم
0
1402/01/26
فرشته 🤰👶
چقد زیاد شد
حتما برو دکتر غدد
اخه تو بارداری فک نکنم باید نصفه بخوری
حتما برو دکتر غدد
اخه تو بارداری فک نکنم باید نصفه بخوری
0
1402/01/26
سوال کننده
تحت نظر دکتر هستم
الان جواب آزمایش و گرفتم
وقت گرفتم برای فردا عزیزم
الان جواب آزمایش و گرفتم
وقت گرفتم برای فردا عزیزم
0
1402/01/26
فرشته 🤰👶
این نرمال بود
قرص دوز درست نخوردی رفت بالا
قرص دوز درست نخوردی رفت بالا
0
1402/01/26
فرشته 🤰👶
من متخصص داخلی رفتم اصلا بدرد نخورد ولی رفتم شهر دیگع فوق تخصص غدد ی ماهه تیروئیدم نرمال شد
0
1402/01/26
سوال کننده
4 روز کامل میخورم
3 روز نصف
دفه قبل گفتن باید دوزشو کم کنم
یهو این عدد عجیبه
3 روز نصف
دفه قبل گفتن باید دوزشو کم کنم
یهو این عدد عجیبه
0
1402/01/26
خانم گل .
اینجا چند هفته بودی
1
1402/01/26
فرشته 🤰👶
اره
منم گفته پنج شنبه جمعه نخور
منم گفته پنج شنبه جمعه نخور
0
1402/01/26
سوال کننده
به موقع میخورم قرصمو😢
حس میکنم آزمایشگاه اشتباه کرده
حس میکنم آزمایشگاه اشتباه کرده
0
1402/01/26
فرشته 🤰👶
مگ خصوصی نبود
0
1402/01/26
سوال کننده
خداروشکر
0
1402/01/26
سوال کننده
خصوصی بود
همیشه م همونجا میرم
بردم بهداشتم نشون دادم گفتن این عدد اصلا با منطق جور در نمیاد
همیشه م همونجا میرم
بردم بهداشتم نشون دادم گفتن این عدد اصلا با منطق جور در نمیاد
0
1402/01/26
فرشته 🤰👶
دوباره تکرارش کن
0
1402/01/26
سوال کننده
فک کنم 12 هفته بودم
0
1402/01/26
سوال کننده
امروز زنگ میزنم به دکترم ببینم میگه تکرارش کنم یا برم که دارو مو زیاد کنه😢
نگران تو دلیمم😔
نگران تو دلیمم😔
0
1402/01/26
فرشته 🤰👶
نگران نباش
منم ی ماه دیگ باید آز بدم ببینم چی میشه
منم ی ماه دیگ باید آز بدم ببینم چی میشه
1
1402/01/26
سوال کننده
به امید خدا
خوب باشه جواب آزمایشت عزیزم
خوب باشه جواب آزمایشت عزیزم
0
1402/01/26
سوال کننده
من حس میکنم این دوتا عدد و جا به جا تایپ کردن
0
1402/01/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم بله کم کاری تیروئید دارید و باتوجه به سطح تغییرات در عین مراجعه به متخصص غدد حتما آزمایش را در یک آزمایشگاه دقیق تکرار کنید نگران هم نباشید حتی در صورت تایید این نتیجه، الان برای تغییر روال درمانی دیر نیست و چون خوشبختانه در سه ماهه اول نیستید خطر جدی دلبندتان را تهدید نمیکند اما حتما زودتر آزمایش تکرار گردد 💜
عزیزم بله کم کاری تیروئید دارید و باتوجه به سطح تغییرات در عین مراجعه به متخصص غدد حتما آزمایش را در یک آزمایشگاه دقیق تکرار کنید نگران هم نباشید حتی در صورت تایید این نتیجه، الان برای تغییر روال درمانی دیر نیست و چون خوشبختانه در سه ماهه اول نیستید خطر جدی دلبندتان را تهدید نمیکند اما حتما زودتر آزمایش تکرار گردد 💜
1
1402/01/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر
خیلی ممنون
چشم امروز میرم برای تکرار آزمایش تیروئید
🙏🙏🌹🌹
خیلی ممنون
چشم امروز میرم برای تکرار آزمایش تیروئید
🙏🙏🌹🌹
0
1402/01/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1402/01/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1402/02/01
سوال کننده
خانم دکتر سلام
جواب آزمایش مجددم اومده براتون میفرستم
جواب آزمایش مجددم اومده براتون میفرستم
0
1402/02/01
سوال کننده

0
1402/02/01
سوال کننده
فعلا به دکترم دسترسی ندارم
به اندازه آزمایش قبلیم خطرناکه؟
به اندازه آزمایش قبلیم خطرناکه؟
0
1402/02/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله کم کاری تیروئید دارید با متخصص غدد مشاوره اينترنتي بگیرید تا دوز دارو تنظیم گردد و. نگران نباشید 💗
بله کم کاری تیروئید دارید با متخصص غدد مشاوره اينترنتي بگیرید تا دوز دارو تنظیم گردد و. نگران نباشید 💗
1
1402/02/01
سوال کننده
ممنون خانم دکتر🙏🌹
0
1402/02/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💖💖
0
1402/02/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1402/02/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|138
0
1402/02/02
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




