با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من پسرم من ۲ سالشه خیلی لاغر چکار کنم وزن بگیره؟غذا چی بهش بدم؟
2
1402/01/24
👸Zahra👸 Moghadam
سلام عزیزم
فکر کنم اب قلم گوسفند بریزی تو غذاهاش خیلییی مقوی باشه
کره تو غذاهاش باشه مثلا☺️
فکر کنم اب قلم گوسفند بریزی تو غذاهاش خیلییی مقوی باشه
کره تو غذاهاش باشه مثلا☺️
0
1402/01/24
setare ..
دختر منم ی سال و نه ماهشه ده کیلو هست.چند ماهه ده کیلو هست .اضافه نمیکنه.😭
0
1402/01/24
mom(N) 😌😌
اول یه ازمایش دوسالگی ازش بگیر خیالت راحت شه بدنش کمبود چیزی نداره
بعد من برا اشتها و وزن دخترم نئوزینک و اسماویت گفتم خیلی خوبه سیستم ایمنیم بالا میبره غذاشم مقوی درست کن اب قلم گوشت تو شیشه و خود برنج ابگوشت و خیلی غذاها دیگه برا وزن عالیه و بعضی از بچه ها ژنتیکی اینطورن وقتی همه این کارارو کردی و جواب نگرفتی پس ژنتیکتون ظریف هست
بعد من برا اشتها و وزن دخترم نئوزینک و اسماویت گفتم خیلی خوبه سیستم ایمنیم بالا میبره غذاشم مقوی درست کن اب قلم گوشت تو شیشه و خود برنج ابگوشت و خیلی غذاها دیگه برا وزن عالیه و بعضی از بچه ها ژنتیکی اینطورن وقتی همه این کارارو کردی و جواب نگرفتی پس ژنتیکتون ظریف هست
0
1402/01/24
سوال کننده
اسماویت چیه
0
1402/01/24
❤mahur❤ ❤mahak❤
دختر من یسالشه ۸ کیلوعه.ناشکری نکن😅😅
0
1402/01/24
MaMaNe Deniz❤Delana
چند کیلوعه پسرتون؟
0
1402/01/25
khatoon mahdavi
سلام دخترمنم همینه درست غذا نمیخوره وزنش روی ۱۰ ونیم مونده امشب دیگه گفتم فایده نداره بایدببرم دکترببینم چی بهش بدم کلافه شدم غذا کم میخوره
0
1402/01/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چکاپ تابه حال انجام شده؟ در چه سنی؟
چکاپ تابه حال انجام شده؟ در چه سنی؟
0
1402/01/25
MaMaNe Deniz❤Delana
دختر من ۱۳ کیلو و دویسته نگاش میکنم خیلی لاغر بنظر میاد تازه
ولی بهداشت میگه وزن گیریش عالیه
ولی بهداشت میگه وزن گیریش عالیه
0
1402/01/25
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز نه متاسفانه البته یه بار مریض بود یه آز ساده داد خداروشکر خوب بود اما به عنوان چکاب تا حالا نه راستی خانم دکتر بعد از ۲ سالگی لازمه قطره مولتی و آهن بهش بدم
0
1402/01/25
سوال کننده
البته خانم دکتر ما یه مسافرت عید داشتیم قبلش خوب بود بعد از مسافرت اینطور شد
0
1402/01/25
سوال کننده
دوهفته تقریبا یبوست بود بعدش که برگشتیم اسهال شد و مریض الان حدودا یه هفته ای هست که خوب شده
0
1402/01/26
پزشک اوما
عزیزم میتوانم خواهش کنم عکس نمودار رشدی دلبندتان را هم ببینم
0
1402/01/26
سوال کننده

0
1402/01/26
پزشک اوما
عزیزم عکس آزمایش و زمان انجام آن را هم میتوانید ارسال کنید؟ ممنونم
0
1402/01/27
سوال کننده
خانم دکتر شرمنده گم شده ندارم
0
1402/01/27
سوال کننده
خانم دکتر شرمنده گم شده ندارم
0
1402/01/27
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده جانم ❤️
عزیزم بیماری اخیر دلبندتان میتواند در کاهش وزن او دخیل باشد، فعلا بنظر من یک دوره مکمل مولتی ویتامین حاوی زینک بدهيد. و روی تغذیه کار کنید به عنوان مثال برنج در عصاره بلدرچین و ماهیچه بپزید و بدهید، خود ماهیچه و. بلدرچین داده شوند، آجیل خام را پودر کرده و داخل شیر موز بریزید یا خرما را در آن بغلطانبد و بدهید.
عزیزم بیماری اخیر دلبندتان میتواند در کاهش وزن او دخیل باشد، فعلا بنظر من یک دوره مکمل مولتی ویتامین حاوی زینک بدهيد. و روی تغذیه کار کنید به عنوان مثال برنج در عصاره بلدرچین و ماهیچه بپزید و بدهید، خود ماهیچه و. بلدرچین داده شوند، آجیل خام را پودر کرده و داخل شیر موز بریزید یا خرما را در آن بغلطانبد و بدهید.
0
1402/01/28
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
0
1402/01/28
سوال کننده
به نظر شما نمودار رشدش خوبه؟
0
1402/01/28
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، بله عالی است و این افت اخیر میتواند بدلیل بیماری باشد توقع داریم در ادامه مجددا روند رشد صعودی شود
1
1402/01/30
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز
0
1402/01/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
0
1402/01/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



534

