من والا تجربه ای که ندارم
بعد بخیه زایمان طبیعی داخلی بوده
اره هم داخلی و هم بیرون
البته نگفت بهم چندتا
نمیشناسم 😐😁 زایمانت خوب بود اذیت نشدی
خوب از خود دکتر سوال نکردی
سریع رفت چون اتاق بغلی زایمان داشت
ماما همراه از کجا
کدوم بیمارستان زایمان کردی
من اذرماه زایمان کردم
بیمارستان مادر
هزینه ماماهمراه ۸۵۰
کلا شد ۱۲ تومن
ماما همراه از خود بیمارستان بود یا از جای دیگه هماهنگ کردی
از جای دیگه بود
فهیمه حیدرزاده
خیلی خوب بود
عزیزم عجله نکن خودش به مرور از بین میره هنوز زوده صبر کن تا ۶ ماه یا ا سال
دوستم جاش عمل کرد همین مشکل و داشت خیلی راضیه
همین مشکل رو داشت بعد چطوری خوب میشه
شکوفه حسینی بی انصاف ترین هست
سرکلاژ منو بعد ۵ ساعت امد باز کرد
خوب شد رحمم پاره نشد
بخیه هامم که کیسه گونی بخیه زده
من دوستم افتاده شده بود رحمش و عمل کرد تنگم کردم
من خودممدوبار جاش رفتم عالی بود رسیدگی و برخوردش