سلام و ادب خانم دکتر عزیز
آزمایشهای ۲۷ بارداری رو انجام دادم
ظاهرا دیابت بارداری ندارم درسته؟
مشکلی تو آزمایش نمی بینید شما؟
ممنونم ازتون
پرسش (1402/01/22):
تفسیر آزمایش گلوکوز و ادرار
338
31
1402/01/22
سوال کننده
0
1402/01/22
سوال کننده

0
1402/01/22
سوال کننده

0
1402/01/22
خدیجه شکرالهی
سلام گلم تو رنج آزمایشگاهfbs زده کمتر از ۹۲ مال شما ۹۵ به نظرم بازم خوبه
0
1402/01/22
خدیجه شکرالهی
البته بازم فکر نکنم مشکلی باشه دیابت بارداری نداری
0
1402/01/22
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1402/01/22
سوال کننده
آزمایش کم خونی هم تو این آزمایش هست؟
0
1402/01/22
🌺میترا 🍃
آره هست ولی شما کمخونی ندارید
1
1402/01/22
🌺میترا 🍃
ازلحاظ خون و گلبول قرمز و هموگلوبین اینا تو رنج خیلی خوبی هستین
0
1402/01/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سمیه جانم شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟ ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
سمیه جانم شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟ ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
0
1402/01/22
سوال کننده
سلام عزیزم تو ادرارم عفونت دارم؟
نە کار خاصی انجام ندادم ادرارمم کم بود چون شب قبلش آب نخوردم
پس نتونستم خودم رو بشورم بعد ادرار رو تو ظرف بریزم
نە کار خاصی انجام ندادم ادرارمم کم بود چون شب قبلش آب نخوردم
پس نتونستم خودم رو بشورم بعد ادرار رو تو ظرف بریزم
0
1402/01/22
سوال کننده
ترشحاتم خیلی کم هست بعضی وقتا رو دستمال توالت میبینم سبز رنگ هستش
0
1402/01/22
سوال کننده
نیاز هست آزمایشم رو تکرار کنم خانم دکتر؟
0
1402/01/22
پزشک اوما
بله عزیزم بنظر عفونت دارید چون دفع پروتئین در ادرار هم دیده شده و. ترشحات سبز رنگ هم دارید. سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار با شیوه صحیح تکرار گردد. فشار خون را هم فردا کنترل کنید. بنظر میزان مصرف مایعات خصوصا آب هم خیلی کم است حتما افزایش دهید.
سطح قند خون ناشتا هم لب مرز است و مشکوک به دیابت بارداری هستید. به متخصص غدد مراجعه کنید و به علاوه برای کنترل سطح قند خون حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید💖
سطح قند خون ناشتا هم لب مرز است و مشکوک به دیابت بارداری هستید. به متخصص غدد مراجعه کنید و به علاوه برای کنترل سطح قند خون حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید💖
0
1402/01/22
سوال کننده
عزیزم فشارم کلا روی ۱۰ بوده و هر روز کنترل مکنم بازم ۱۰ هستش
آب هم خیلی زیاد مصرف میکنم
چشم حتما انجام میدم ممنونم ازتون
آب هم خیلی زیاد مصرف میکنم
چشم حتما انجام میدم ممنونم ازتون
0
1402/01/22
سوال کننده
خانم دکتر آزمایش گلوکوز در بارداری رو میشە تکرار کرد
0
1402/01/22
سوال کننده
؟
0
1402/01/22
سوال کننده
البته خانم دکتر من ۱۴ این ماه بە دلیل مسدود شدن تونل کارپال تزریق کورتون بە دستام رو داشتم
0
1402/01/22
سوال کننده
تاثیر داشتە تو نتیجە این ازمایش؟
0
1402/01/23
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین علت این مساله همان عفونت است. درمان عفونت را کامل کنید.
آزمایش چند روز با تزریق کورتون فاصله داشته؟
آزمایش چند روز با تزریق کورتون فاصله داشته؟
0
1402/01/23
سوال کننده
عزیزم ۱۴ فروردین تزریق کورتون انجام شد و ۲۱ م تست گلوکوز یعنی ۷ روز فاصله داشت
0
1402/01/23
پزشک اوما
عزیزدلم بله میتواند تاثیرگذار باشد جهت اطمینان دو هفته نسبتا اصول تغذیه را که گفتم رعایت کنید و بعد آزمایش به شیوه قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه انجام گردد
0
1402/01/23
سوال کننده
یعنی اول ناشتا آزمایش قند خون بدم و بعد صبحانه بخورم و دو ساعت بعد صبحانه یه خون گیری دیگه داشته باشم؟
0
1402/01/23
پزشک اوما
بله عزیزدلم 🌷
0
1402/01/23
سوال کننده
دیگه گلوکوز نخورم اونجا؟
1
1402/01/24
پزشک اوما
خیر نیازی نیست عزیزدلم
1
1402/01/24
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1402/01/24
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدلم 💗💗💗
0
1402/01/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




