سلام وقتتون بخیر.من سرما خوردم و قبلا دکترم گفته بودن که میتونم دیفن هیدرامین بخورم.خواستم بدونم تو ماه هشتم هم میتونم بخورم یا ایراد داره؟؟؟ و اینکه بدون گلوکز باشه یا فرقی نداره؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



730
1401/12/24


