سلام خانوما شبتون بخیر.کسی هست ک دوران بارداری مقاومت شریان داشته باشته؟
بچه ب سلامت دنیا اومد؟
با آسپرین شرایط بهتر میشه یا نه؟
من خیلی میترسم🥺
توی انتی مقاومت داشتم الان روزی دوتا آسپرین میخورم و انوکساپارین مصرف میکنم
پرسش (1401/12/14):
کسی دوران بارداری مقاومت شریان رحمی داشته؟😥
499
52
1401/12/14
سوال کننده
0
1401/12/14
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام عزیزم،سونو آنومالی نرفتی؟
0
1401/12/14
مامانِ لِنا 🧚♀️
در جریانی که منم دارم و شبی یه آسپرین میخورم
امروز رفتم آنومالی خداروشکر نرمال شده بود
امروز رفتم آنومالی خداروشکر نرمال شده بود
0
1401/12/14
سوال کننده
آره خیلی منتظرت بودم پیام بدی
وای الهی شکر ک نرمال شده😍
وای الهی شکر ک نرمال شده😍
0
1401/12/14
سوال کننده
نه سه شنبه نوبت دارم
0
1401/12/14
سوال کننده
وای الهی ک برا منم نرمال شده باشه خدااااایا
0
1401/12/14
s jh
من🤚
0
1401/12/14
s jh
از اول تا اخر داشتم
0
1401/12/14
سوال کننده
عزیزم مشکلی پیش نیومد؟
بچه ب موقع ب دنیا اومد؟
خوب وزن گرفت؟🥺
آسپرین میخوردی؟
بچه ب موقع ب دنیا اومد؟
خوب وزن گرفت؟🥺
آسپرین میخوردی؟
0
1401/12/14
آتنا صالحی
منم داشتم سالم اومد نی نی انوکسا میزدم سه ماه اخر هپارین میزدم روزی چهارتا
0
1401/12/15
سوال کننده
الهی شکر
0
1401/12/15
s jh
من مشکل دیگه ای داشتم
جفتم تو ۳۳ هفته پاره شد و بچه دنیا اومد
سختی زیاد کشیدم ولی شکر خدا به خیر گذشت
جفتم تو ۳۳ هفته پاره شد و بچه دنیا اومد
سختی زیاد کشیدم ولی شکر خدا به خیر گذشت
0
1401/12/15
s jh
از من میشنوی حتما تحت نظر یه پزشک کار بلد باش
0
1401/12/15
s jh
وزنش خوب بود
۳۳ هفته با وزن ۲۵۰۰ دنیا اومد
۳۳ هفته با وزن ۲۵۰۰ دنیا اومد
0
1401/12/15
s jh
دوتا اسپرین و انوکسا زیاد نیست؟؟
مگه چقد مقاومت داری؟عددات چنده؟
مگه چقد مقاومت داری؟عددات چنده؟
0
1401/12/15
سوال کننده
دکترم خیلی خوبه.
هم دکتر خودم هم پریناتالوژیست گفتن ک مشکلی نیست و فقط باید آسپرین بخوری.
خودم خیلی میترسم
هم دکتر خودم هم پریناتالوژیست گفتن ک مشکلی نیست و فقط باید آسپرین بخوری.
خودم خیلی میترسم
0
1401/12/15
سوال کننده
نمیدونم والا چون با آی یو آی باردار شدم
0
1401/12/15
s jh
اگر پریناتولوژیست بهت گفته پس مشکلی نیست
فقط ماه های اخر روی تغذیت زیاد کار کن که بچه وزنش کم نشه
فقط ماه های اخر روی تغذیت زیاد کار کن که بچه وزنش کم نشه
0
1401/12/15
سوال کننده
یکی ۲
یکی ۲.۴۷
سونوی ۱۲هفته
یکی ۲.۴۷
سونوی ۱۲هفته
0
1401/12/15
s jh
فقط ارامش،ارامش،ارامش داشته باش
هیچ چیزی اندازه ارامش دوران بارداری برا مادر و جنین اهمیت نداره
هیچ چیزی اندازه ارامش دوران بارداری برا مادر و جنین اهمیت نداره
0
1401/12/15
سوال کننده
ان شاالله
0
1401/12/15
s jh
به عددا هم توجه نکن
خدا خودش بهت دادتش
خودشم به سلامتی میزاره تو بغلت
شک نکن
خدا خودش بهت دادتش
خودشم به سلامتی میزاره تو بغلت
شک نکن
0
1401/12/15
سوال کننده
شما یادت نیس عددش چند بود؟
0
1401/12/15
s jh
برامن انتی ۲ و ۱،۷۵ بود اگر اشتباه نکنم
0
1401/12/15
سوال کننده
ان شاالله،تنها آرزوم همینه بخدااااا
0
1401/12/15
s jh
الهی که به چشم بهم زدنی روزات سپری بشه و با دلخوشی کوچولوتو بغل بگیری
0
1401/12/15
سوال کننده
ممنونم عزیزم لطف داری 😍
ان شاالله
ان شاالله
0
1401/12/15
s jh
ببین عزیزم
دوره بارداری پر از تنش و استرسه برا مادر
سعی کن ارامشتو حفظ کنی و ایمانتو به خدا صدبرابر کنی
این روزات میگذره و کوچولوتو بغل میگیری
ولی همه عمرت خاطره تلخ از بارداریت تو ذهنت میمونه،اما اگر ارامش داشته باشی این دوران لذت بخش ترین روزهای زندگیت میشه
دوره بارداری پر از تنش و استرسه برا مادر
سعی کن ارامشتو حفظ کنی و ایمانتو به خدا صدبرابر کنی
این روزات میگذره و کوچولوتو بغل میگیری
ولی همه عمرت خاطره تلخ از بارداریت تو ذهنت میمونه،اما اگر ارامش داشته باشی این دوران لذت بخش ترین روزهای زندگیت میشه
0
1401/12/15
s jh
کاری که من کردم و تو نکن
0
1401/12/15
s jh
من الان اگر کل دنیا رو بهم بدن حاضر نیستم برا یبارم که شده دوباره بارداری رو تجربه کنم
چون پس ذهنم خاطره خوبی ندارم
چون پس ذهنم خاطره خوبی ندارم
0
1401/12/15
سوال کننده
آره درست میگی خودم ۶سال چشم انتظار بارداری بودم،الان خیلی خیلی خوشحالم و خداروشکر میکنم،ولی وقتی یه مشکلی پیش میاد از استرس دنیام جهنم میشه.
فقط میگم هرچی درده خودم بکشم ولی نگن بچت مشکلی داره
فقط میگم هرچی درده خودم بکشم ولی نگن بچت مشکلی داره
0
1401/12/15
s jh
هیچ درد قرار نیست هیچکدومتون بکشید
هم تو هم جوجه سالم سالمید
نگران نباش🤗
هم تو هم جوجه سالم سالمید
نگران نباش🤗
0
1401/12/15
سوال کننده
ان شاالله عزیزم مرسی از حرفای خوبت😍🌹محتاج دعاتم
0
1401/12/15
s jh
فداتشم عزیزم
انشالله سال دیگه این موقع تاپیک میزنی که از شیطنت های کوچولو به ستوه اومدی و کمک میخوای😂😂
انشالله سال دیگه این موقع تاپیک میزنی که از شیطنت های کوچولو به ستوه اومدی و کمک میخوای😂😂
0
1401/12/15
سوال کننده
ان شااااااالله 😍😍🤲🤲
0
1401/12/15
nafas 🌺🌸
سلام
منم داشتم
روزی ۲تا آسپرین، ۲ تا آنوکسا میزدم
پسرمم به لطف خدا ۳۷ هفته و ۳ روز بدنیا اومد با وزن ۳ کیلو
منم داشتم
روزی ۲تا آسپرین، ۲ تا آنوکسا میزدم
پسرمم به لطف خدا ۳۷ هفته و ۳ روز بدنیا اومد با وزن ۳ کیلو
0
1401/12/15
رها ایمانی
سلام گلم منم تو بارداری قبلی داشتم با اسپرین حل شد
0
1401/12/15
Tahereh ✓
سلام عزیزم چطوری
منم تو ان تی یکیش نزدیک 2 بود یکیش بالای 3... ولی با زدن انوکسا و خوردن دوتا اسپرین تو انومالی خیییلی بهتر شده بود. نگران نباش
منم تو ان تی یکیش نزدیک 2 بود یکیش بالای 3... ولی با زدن انوکسا و خوردن دوتا اسپرین تو انومالی خیییلی بهتر شده بود. نگران نباش
0
1401/12/15
Tahereh ✓
عزیزم شما سزارین شدین؟
0
1401/12/15
سوال کننده
الهی شکر خدا حفظش کنه 😍
0
1401/12/15
سوال کننده
خدارو شکر 😍
1
1401/12/15
سوال کننده
ان شاالله ک برای منم بهتر شده باشه 😍ممنون گلم
0
1401/12/16
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم شرمنده پیامتو نتو تاپیک خودم ندیده بودم
خیالت راحت انشالله هیچ مشکلیپیش نمیاد و کوچولوت صحیحو سلامت میاد تو بغلت
خیالت راحت انشالله هیچ مشکلیپیش نمیاد و کوچولوت صحیحو سلامت میاد تو بغلت
0
1402/03/25
maryam 23
عزیزم منم مقاومت شریانی دارم دوتا آسپرین میخورم
شما چیکار کردین وزن نرماله؟
شما چیکار کردین وزن نرماله؟
1
1402/03/26
سوال کننده
سلام مریم جون.
منم از بعد ان تی تا الان روزی دوتا آسپرین میخورم.خدارو شکر دیگه مقاومت نشون نداد
منم از بعد ان تی تا الان روزی دوتا آسپرین میخورم.خدارو شکر دیگه مقاومت نشون نداد
0
1402/04/12
maryam 23
عزیزم من توی انومالی مقاومتم رفع شد میخواستم بدونم شمام رفع شده واستون اگه رفع شده اسپرینو دکتر کم نکرد؟
1
1402/04/12
سوال کننده
آره گلی منم آنومالی رفع شد،ولی آسپرین رو قطع نکرد.تا ۳۴هفته خوردم
1
1402/04/12
سوال کننده
اصلا نگران نباش آسپرین هیچ ضرری نداره عزیزم
0
1402/04/12
maryam 23
عزیزم یعنی همون دوتارو تا آخر خوردی تا الان وزن کوچولوت اوکی بوده؟ من نمیدونم چرا انقد فوبیای وزن کم دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کم بودن رشد دور سر جنین
- تفسیر سونو رشد و وزن جنین در هفته ۳۵ بارداری
- مقاومت شریان نافی در ۲۵ هفته
- مقاومت شریان نافی در۲۹ هفته🥺
- کیا مقاومت شریانی داشتن؟
- خانم دکتر مقاومت شریان نافی ومغزی جنین بیشترشده
- خوردن آسپرین در ماه اول بارداری
- قطع آسپرین و ورم یک دفعه ای پاها
- مصرف آسپرین در بارداری
- ماه چهارم بارداری چه داروهایی تجویز میشه؟؟؟؟




