سلام خانوم دکتر نوزادم شش ماهشه و هر چیزی میکنه دهانش و گاز میگیره حتی سینمو گاز میگیره و تا جایی که جا داره میکشه☺فک کنم داره دندون درمیاره آیا چیزی هست من به لثه هاش بزنم و درد و خارش یکم کمتر بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404
1401/12/14





