سلام خانم دکتر و دوستان عزیز.من الان هفته ۳۰ هستم تا دوروز قبل حرکتای جنین محکم بود ولی از دیروز مدل حرکتاش عوض شده و ضعیف شده.
اخرین سونو هفته قبلم بریچ بود.
طبیعیه این کاهش؟
پرسش (1401/12/12):
کم شدن حرکت جنین در هفته ۳۰
509
46
1401/12/12
سوال کننده
1
1401/12/12
Fatemeh you
دقیقا منم دو روزه همین مشکل رو دارم حرکت داره ولی مثل قبل محکم نیستن
0
1401/12/12
سوال کننده
حرکتاش مدلش عوض شده.ی جوریه؟
مثل نبض و حبابه
مثل نبض و حبابه
0
1401/12/12
سوال کننده
قبلا محکم بود لگداش
1
1401/12/12
Fatemeh you
آره بیشتر سکسکه میکنه تا حرکت
0
1401/12/12
Fatemeh you
آخرین بار کی سونو رفتی؟
0
1401/12/12
سوال کننده
دقیقا
پس شاید طبیعیه؟
گفتم ادامه داشته باشه ی کاری کنم
پس شاید طبیعیه؟
گفتم ادامه داشته باشه ی کاری کنم
0
1401/12/12
Fatemeh you
منم چون حرکت داره فعلا نرفتم دکتر خودم ۲۱اینماه سونو دارم
0
1401/12/12
سوال کننده
دقیقا دوم بود رفتم که بریچ بود
0
1401/12/12
Fatemeh you
از من سفالیکه،وزن نی نی چقدر بود ؟
0
1401/12/12
سوال کننده
وزنش ۱۳۰۰ بود.
۲۸ هفته و ۴ روز بودم.
خوبه؟
۲۸ هفته و ۴ روز بودم.
خوبه؟
0
1401/12/12
Fatemeh you
آره خوبه خداروشکر
0
1401/12/12
سوال کننده
یا بعضی وقتا انگار داره خودشو کش و قوس میده اونجوریه.
ولی لگد نمیزنه
ولی لگد نمیزنه
1
1401/12/12
Fatemeh you
نمیدونم والا من خودم ترس پیچیدن بند ناف رو دارم انشالله که جاشون خوبه
0
1401/12/12
سوال کننده
منم همین ترس رو دارم
0
1401/12/12
سوال کننده
انشاا...
1
1401/12/12
ستاره .
سلام نی نی منم دیروز فعال بود. امروز از صب فقط سکسکه زده دو بار هیچحرکتی نداره خیلی نگرانشم
0
1401/12/12
سوال کننده
من از دیروز اینطوره.مثل قبل نیست
0
1401/12/12
ستاره .
از صب ون بار تکون خورده یا ضربه زده
0
1401/12/12
ستاره .
چن
0
1401/12/12
سوال کننده
منم تکون داره ولی ضعیفه.مثل قبلا که شکمم تکون میخورد نیست
0
1401/12/12
ستاره .
برا من تکون نخورده کلا فقط سکسکه
0
1401/12/12
ستاره .
دیروز خیلی فعالیت داشتم میترسم بند نافی چیزی گیر کنه دور گلوش
0
1401/12/12
سوال کننده
طبیعیه به نظرت؟
0
1401/12/12
سوال کننده
چه جااب همه همین استرس رو داذن و هممون تقریبا هفته هامون مثل همه
0
1401/12/12
ستاره .
نمیدونم چون هفتمون بالاس من یکم نگرانم
0
1401/12/12
سوال کننده
نمیدونم
0
1401/12/12
ستاره .
😓
0
1401/12/12
سوال کننده
نمیدونم برم صداقلبشو گوش بدم یا صب کنم تا ۲۴ ام برم سونو؟
0
1401/12/12
ستاره .
حالا صب کن تا فردا
0
1401/12/12
ستاره .
من دلستر هم خوردم دراز کشیدم به پهلو خبری نشد
0
1401/12/12
زهرا رادمنش
جاش تنگ شده مثل قبل تکون نمیخورن
0
1401/12/12
سوال کننده
پس طبیعیه به نظرتون؟
0
1401/12/12
اعظم موسوی
شاید جاش تنگ شده خسته میشه خوابیده
0
1401/12/12
سوال کننده
نسبت به هفته قبل خیلی تنبل شده
0
1401/12/13
yasamin 😊😊😊😊😊
جاشون تنگ شده ' تو راهی ما هم فقط دور دور میکنه ' خیلی کم لگد میزنه
0
1401/12/13
fariba k
بچه ها من قند ناشتا با دستگاه گرفتم ۱۱۸ بود زیاده بنظرتون؟؟ نرمالش چنده؟؟؟
0
1401/12/13
Fatemeh you
آره عزیزم باید زیر ۹۰باشه حتما برو دکتر
0
1401/12/13
fariba k
مرسی گلم
0
1401/12/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله با تغییر موقعیت جنین جنین در این هفته ها چنین شرایطی رخ میدهد، مجموعا تعداد حرکات خوب است؟
بله با تغییر موقعیت جنین جنین در این هفته ها چنین شرایطی رخ میدهد، مجموعا تعداد حرکات خوب است؟
0
1401/12/13
سوال کننده
بله خانم دکتر .بیمارستان هم رفتم و ان اس تی دوبار گرفتن که خوب بود حرکاتش.
فقط گفتن چون میگی حرکتاش ضعیف شده و مدلش عوض شده ی سونو برو تو این چند روز.
من ۲۴م نوبت سونو دارم مشکلی نداره همونجا برم یا زودتر برم؟
فقط گفتن چون میگی حرکتاش ضعیف شده و مدلش عوض شده ی سونو برو تو این چند روز.
من ۲۴م نوبت سونو دارم مشکلی نداره همونجا برم یا زودتر برم؟
1
1401/12/13
پزشک اوما
جان دلم بنابراین جای نگرانی نیست فعلا تا فردا صبوری کنید اگر شرایط بهتر نشد سونوگرافی زودتر انجام گردد تا خیالتان راحت باشد 💗💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




