نه عزیزم وقتی لکد میزنه حرکت داره خوبه
ازاین به بعدجاش تنگ میشه حرکتاش کم هرموقع دیدی حرکتاش کمه روپهلوی چپ بخواب یه چیز شیرین بخور قبلش بشمار حرکتاشو
عزبزم یه روزایی حرکتهاشون کمتره منم دلیلش رو نمیدونم ولی تا وقتی حرکتهاش رو حس میکنی اوکیه اگه دیگه حس نکردی برو بیمارستان چک بشی
بخاطر اینکه جاش کوچیک تر شده درست میشه
عزیزم من آخرین بار سونو رفتم.دکتره سونو بهم توضیح داد که از ۳۰ هفته چون جای بچه تنگ میشه حرکاتش هم کمتر و سخت تر میشه...
همین کارو میکنم کوچیکترین حرکت هم حساب میشه؟؟؟
اگ اینجوریه ک پس عادیه آخع تا سوال میپرسم از دکترم میگ بیا مطب خستم کرده هیچوقت جوابم درست نمیده عوضی
خدا کنه دعا کن ک مشکلی نباشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگرچه با افزایش سن بارداری و بزرگ شدن جنین طبیعی است که فضای رحمی برای شیطنت های او کم شود اما این حرکات باید تحت نظر باشند. یک وعده غذای پر و پیمان یا یک خوراکی شیرین بخورید و برای نیم ساعت صبر کنید، بعد به پهلوی چپ دراز بکشید. دستتان را بر روی شکم بگذارید. طی نیم ساعت جنین باید 3 حرکت خوب داشته باشد، اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید در مجموع این یک ساعت باید 5 حرکت خوب داشته باشد. اگر بدین شکل بود مشکلی نیست وگرنه حتما بررسی انجام گردد🌷
خیلی ممنونم چشم امتحان میکنم
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌷🌷