دوستان گل الان لیلا خانم تاپیک زده آز تعیین جنسیت داده
میخواستم ببینم اگه نخوایم آز کامل سلفری انجام بدیم و فقط بخوایم جنسیت بچه رو بدونیم هزینش چند میشه اطلاع دارین؟
پرسش (1401/12/10):
لیلا خانم هزینه آز تعیین جنسیت چنده؟
795
115
1401/12/10
سوال کننده
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
من پارسال3400 ملیون شد کاملش البته
0
1401/12/10
سوال کننده
جنسیتم درست بود؟
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
آره پسر زده بود و درس بود
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
من ان تی م ریسک داشت یکم
0
1401/12/10
نازنین بانو
من همین یکشنبه دادم شد ۴۲۰۰
0
1401/12/10
نازنین بانو
البته کاملشو انجام دادماو
0
1401/12/10
نازنین بانو
اونور که بچه ها تاپیک زدن مثل اینکه فقط تعیین جنسیت شد ۹۰۰
0
1401/12/10
شهزاد مامان سه دسته گل
این همه هزینه میکنید که ببینید بچه چیه خب توی ان تی که مشخصه نهایت تا هفته هجده صبر کنید
2
1401/12/10
zeynab ...❤️
اولین باره میشنوم که تعیین جنسیت فقط میشه انجام داد
اخه تا مشکوک نباشه سلفری نمیگیرن
900تومن بزن به جیب سه هفته صبر کن برو جنسیت بهت میگه😁
اخه تا مشکوک نباشه سلفری نمیگیرن
900تومن بزن به جیب سه هفته صبر کن برو جنسیت بهت میگه😁
1
1401/12/10
شهزاد مامان سه دسته گل
چه پولهایی دارید خوش به حالتون
1
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
سلام عزیزم 900 شد
1
1401/12/10
سوال کننده
دلت خوشه خواهر جنسیت بالای ۱۶ هفته میگن ولی این 7 هفته مشخص میشه فرقش نه یا ده هفته اس تازه اگه پای بچه رو هم باشه یا @ونشو قمبل کرده باشه سمت دکتر که دیگه هیچی
2
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
چرا قضاوت می کنید هر کی هر جور دوس داره زندگی میکنه شما چرا حرص میخورین حتما پولش هم بوده که هزینه کردیم من دوس دارم 7 هفته جنسیت رو بدونم شما 16 هفته هر کی یه طوره 😁😊
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
ان تی اگه مشکوک باشه سلفری میفرستن
0
1401/12/10
سوال کننده
حالا من که باردار نیستم تازه اقدامم خواستم در کل بدونم که اگه وضع مالیم تو بارداریم خوب بود انجام بدم😁😁
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
من قضاوت کردم لیلا؟
0
1401/12/10
سوال کننده
سر بچه اولم تا آنومالی که جنسیت بگه برای من هزار سال گذشت
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
نه عزیزم خانمی که میگه چه پول هایی دارین
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
درسته میگم خوب نمیدونستم قبل ان تی هم میشه
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
منم هر سه تا بچهام انومالی جررر خوردم لنگشون وا نمیکردن😂
0
1401/12/10
zahra 👶💑👫
سلام
هفته چند انجام میدن؟
آیا با درخواست شخصی هم میشه؟
هفته چند انجام میدن؟
آیا با درخواست شخصی هم میشه؟
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
گفتن که از 7 هفته. اره شخصی میشه
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
اها 😘
1
1401/12/10
سوال کننده
بعضیا صبرشون زیاد بعضیا کم من کلا عجولم سر بی بی چک زدنم از یک هفته قبل از موعد هر روز بی بی چک میزنم هیجان دارم 🥴😁
0
1401/12/10
شهزاد مامان سه دسته گل
وا این کجاش قضاوت بوده؟؟حالت خوبه
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
عزیزم😍
1
1401/12/10
zahra 👶💑👫
منم دوست دارم اگه باردار شدم انجام بدم😁
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
ایشالا
1
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
میگی چه پول هایی دارید شاید بحث پول نباشه مجبور باشی پول بدی یا هر علتی. از پولداری نیست خخخ
0
1401/12/10
شهزاد مامان سه دسته گل
عزیزم منظورم این بود وقتی مشکلی نیست چرا باید اینقدر هزینه کنی حالا اگه خدای نکرده مشکلی باشه اره اون جنبه اش فرق داره
2
1401/12/10
سوال کننده
دوتا خانم گل باردارید از هم دلگیر نشید هورموناتون قاطیه از هم انتظار منطقی برخورد کردن نداشته باشید 😜آرامش خودتونو حفظ کنید بجاش برای من دعا کنید این ماه باردار باشم
1
1401/12/10
شهزاد مامان سه دسته گل
ولی خب هفته هفتم اصولاً مشکلی مشخص نمیشه آزمایش سلفری هم بعد از سونو آن تی انجام میشه منظور بدی نداشتم که دلگیر شدی
1
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
خب همین شاید من به هر علتی هر مشکلی جنسیت رو بخام. من الان بچه چهارمم هست و واقعا کنجکاو بودم ببینم جنسم جوره یا نه
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
حالا لیلا پسره فندقت؟
0
1401/12/10
شهزاد مامان سه دسته گل
ان شاالله که به سلامتی بارداری رو طی کنی و نی نی واست خوش قدم باشه
ببخشید اگه حرفم باعث سو تفاهم شد
ببخشید اگه حرفم باعث سو تفاهم شد
1
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
نه نه اشتباه برداشت نکنید من اصلا دوس ندارم خدایی نکرده کسی رو برنجونم کلی گفتم عزیزم. اگه ناراحت کردم معذرت میخوام 🥺😘
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
اره عزیزم گفتن پسره و واقعا خوشحال شدم حالا دو داداش دو خواهر میشن 😊
1
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
من معذرت میخام ببخشید 🥺😘😘
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
عزیزم مبارکه😍
چه خوووب
منم یه دختر دوتا پسر دارم
چه خوووب
منم یه دختر دوتا پسر دارم
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
فدات. زنده باشن. انشالله تو هم یه خواهر واسه دخترت بیاری 😂
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
قربونت
نههه میخام چکار سخته
تو سن کم شکسته شدم بخدا،آیو دی گذاشتم ده سالههه😁😂😂
نههه میخام چکار سخته
تو سن کم شکسته شدم بخدا،آیو دی گذاشتم ده سالههه😁😂😂
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
ایشالا قسمت منتظرااا
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
والا به خدا همین واقعیته شکسته شدیم. خدا بچه هامونو حفظ کنه انشالله
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
زینب چند سالته مگه
0
1401/12/10
سوال کننده
وای عزیزم شما بچه چهارمته؟؟چند سالته
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
انشالا
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
29 🥺
0
1401/12/10
سوال کننده
منم چهارتا بچه میخوام ولی سنم زیاده تنبلی تخمدانم دارم دیر باردار میشم الان فقط یکی دارم با سی سال سن😐🥴
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
اره چهارمه
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
انشالله این دفعه دو قلو بشه 😍
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
تازه رفتم 21😑
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
عزیزم فک نمیکردم این قدر کم باشه. خدا بهت عمر طولانی بده
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
قبلن عکس خودت بود پروفت که شبیه مریم مومنی مگه نه🤔
0
1401/12/10
سوال کننده
نه گلم
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
فداتشم ،و همچنین
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
فاصله سنی بچه هات چقدره
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
احتمالا همشهری من باشی فقط منطقه ی ما اینقدر سن کم ازدواج و بچه میارن خخخخ
0
1401/12/10
سوال کننده
شبیه مریم مومن نیستم ولی یبار قبلا عکس گذاشتم
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
با دخترت مگه نذاشته بود فیلتر بود عکست
ولی اسمت این بود
ولی اسمت این بود
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
خودتی که
از دخترت شناختمت
بسلامتی اقدام کردی
از دخترت شناختمت
بسلامتی اقدام کردی
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
کدوم استانی؟
اره سن کم ازدواج میکنیم
اره سن کم ازدواج میکنیم
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
یکسال و دوسال
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
کرمانشاه تو چی
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
زنده باشن
0
1401/12/10
سوال کننده
شبیه مریم مومنم؟؟نیستما آره این ماه تصمیم گرفتم انقدم عجولم دارم میمیرم فقط ببینم باردارم یا نه
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
فدااا
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
نه من شیراز
1
1401/12/10
سوال کننده
منم شیرازم
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
اره خیلییی شبیهشی
انشالا هستییی
انشالا هستییی
1
1401/12/10
zeynab ...❤️
چطوری همشهری
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
😃😄
1
1401/12/10
سوال کننده

من بودم؟شما رو یادم نیست زینب جون این خودم و دخترم و کله کچل همسرجانم
1
1401/12/10
zeynab ...❤️
آره خودت بودی،
من همونم که اسممریم مومن یادم رفته بود😅
خیلیم خوبین خوشبخت بشین،دخترت نازه🥰🥰
من همونم که اسممریم مومن یادم رفته بود😅
خیلیم خوبین خوشبخت بشین،دخترت نازه🥰🥰
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
بهت نمیخوره سی سالت باشه
ماشالا پوستت چی میزنی اینقدر خوبه
ماشالا پوستت چی میزنی اینقدر خوبه
1
1401/12/10
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/12/10
سوال کننده
چیزای روتین پوستی تازه ایرانی بنظرم ایرانیا برای ما ایرانیا بهتر از خارجیا عمل میکنه
من محصولات سینره میزنم
من محصولات سینره میزنم
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
عه چه خوب
من پوستم داره خراب میشه عالی بود پوستم
الان زیر چشمام زیاد گود شده🥲
من پوستم داره خراب میشه عالی بود پوستم
الان زیر چشمام زیاد گود شده🥲
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
من نمیرسم هر روز بزنم
صورتم داره خراب میشه خودم حس میکنم،شده پر کک مک و خال
بازیر چشمام هم خیلی گود و تیره شده
صورتم داره خراب میشه خودم حس میکنم،شده پر کک مک و خال
بازیر چشمام هم خیلی گود و تیره شده
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
به سلامتی
0
1401/12/10
سوال کننده
حتما آرایش زیاد زیر چشمت میریزه یا دیتمال میکشی زیرش راز جوون موندن آرایش نکردنه زینب جون تازه الانم که لایت مد شده چشماتو آرایش نکن یه مدت بهتر میشه
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
منم خیلی گود رفته
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
من اصلنننن اهل ارایش غلیظ نیستم
بن مژه زدم،ابروهامم تتو هس
لبامم که خودش صورتیه بی روح نیس
اما ناراحتی داشتم زیاد گریه و بی خوابی کشیدم
ولی قبلن هم بود نه به این شدت
بن مژه زدم،ابروهامم تتو هس
لبامم که خودش صورتیه بی روح نیس
اما ناراحتی داشتم زیاد گریه و بی خوابی کشیدم
ولی قبلن هم بود نه به این شدت
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
سلامت باشی گلم
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
اره ماله بی خوابیه
0
1401/12/10
سوال کننده
گلم شما سه تا نی نی پشت سرهم آوردی بقولا بالاخره بیخوابیا هم بی تاثیر نیست
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
آره درسته قبلن نبود
بنظرت درست میشه
میخام برم فیلررر بزنم شوهر نذاشت
بنظرت درست میشه
میخام برم فیلررر بزنم شوهر نذاشت
1
1401/12/10
سوال کننده
فیلر موقته درستش نمیکنه بنظرم صبر کن بچه هات بزرگ بشن بیخوابی شبونه نداشته باشی بعد فکر چاره باش
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
آره خودمم میگن سه چهار سال دیگه درس میشه
0
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
الان بچه هات چند ساله هستن
0
1401/12/10
zeynab ...❤️
دخترم رفته تو چهار سال
پسرم سه
این فسقل هم6ماهشه
پسرم سه
این فسقل هم6ماهشه
1
1401/12/10
لیلا 🌹🌹🌹
ماشالله
0
1401/12/11
zeynab ...❤️
ممنونم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




