واکسن کزاز باعث زایمان زودرس نمیشه!
تزریقش هم واجبه
تا دو هفته قبل زایمان میشه زد
میگن تا دوهفته، چون باید تو این دوهفته روی بدن بشینه و تاثیر کنه
سلام بهداشت رو ول کن
حرف مفت زیاد میزنن
من خودم هفته قبل زدم. تو 28 هفته بودم
برو بزن عزیزم
بهتر از اینه نزنی
مگه چه واکسنی هست که باعث زایمان زودرس بشه
خب من الان وارد هفته 38 شدم. بهداشت گفت دیگه نمزنیم. بعد زایمان بیا
بعد زایمان چه فایده ای داره ؟؟؟؟این واکسن میزنن که او اتاق عمل خدایی نکرده جنین موقع بریدن بند ناف کزاز نگیره .
به نظرم از دکترت بپرس و حتما تزریق کن .
سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر 💜
عزیزم باتوجه به اینکه 10 سال از آخرین نوبت تزریق واکسن کزاز شما گذشته است، حتما باید تزریق کنید و بله تزریق به موقع آن بسیار مهم است تا در هنگام زایمان در خطر نباشید اگرچه، بهترین زمان تزریق واکسن کزاز از هفته 27 تا 36 بارداری است ولی تا دو هفته قبل زایمان هم میتوان آن را تزریق کرد بنابراین اقدام کنید اما تزریق بعد این زمان بی فایده است، نه به خاطر اینکه باعث زایمان زودرس میشود چون اصلا چنین تاثیری ندارد تزریق نمیشود چون اثری نخواهد داشت ❤️
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️