فکنمیکنم واسه بچت ضرری داشتع باشه باید بری دکتر واست دارو بنویسه اگ مریض شدی
اسیبی به بچت نمیرسه
فردا برو دکتر خودت روبه راه بشی
الان نمیخاد کاری کنم سردمه احساس سرما دارم یه ذره م داغم😔
اگه تبت زیاده برو بیمارستان ی تب بر برات تجویز کنن
فکر کنم استامینوفن ۵۰۰ ساده بتونی بخوری برای تب حالا بازم از چند نفر بپرسین
نمیدونم تب سنج ندارم ولی صورتم فقط حس میکنم داغه😓
تو بارداری فقط میتونی استامینوفن ۳۲۵ میتونی بخوری
شیاف هم همین عدد میشه استفاده کرد
اره عزیزم این استامینوفن سادس که مال بارداراس
من خودم دکتر فقط میگفت میتونی اینو بخوری
تب داشتم شیاف ۳۲۵ گذاشتم درجا اومد پایین
از درون ک حس میکنم داغم بی حالم از تو اتاق ک میرم تو حال لرز میگیرم
بخور پس
اگه شیاف ۳۲۵ داری بزار
بارداری خودمم زمستون بود فقط سه بار تو چهار ماه اول سرما خوردم 🤦
وای خیلی بده بدترین زمستون بود امسال
منم پارسال تو حاملگی همین موقع تب ولرز کردم بنظرم یه چای داغ یا یه لیوان شیر داغ بخور و حتما برو دکتر سرم بزن
سرم زدم دیروز ولی باز امروز حالم خوب نی😔