سلام وقت بخیر یک هفته پیش همسرم مایعه میانی گوشش مشکل داشت رفتیم دکتر واسش سرم زدن و قرص دادن مشکلش حل شد تقریبا از ۵ روز پیش از خواب بیدار شد همون دستش به شدت درد میکرد عضله هاش و ورم کرده بوده یکم
رفتیم دکتر سونو و عکس و ازمایش گرفتن گفتن تو دستش خون لخته شده علائم حیاتی فشارشو اکسیژن خونشو ضربان قلب و دمای بدن و.. همه چیش خوبه باید چکار کنم عکس ازمایش خونشم میذارم ببینید.. میخوام بدونم خطرناکه ؟ باید چکار کنم ؟چ دارویی بخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



652
1401/11/20






