
دی ان ای اسپرم یعنی چی؟ آزمایش های قبلی اینو نداشت
شکل ۹۷ درصد اسپرمها خوب نیست.۴۰ درصد اسپرمها تحرک کم دارن...۵ درصد تحرک خوب...
با این عنوان دکتر جواب میده؟
زده ۸۰ درصد دی ان ای نرمال دارن...۲۰ درصد نرمال نیست
ببخشید عزیزم آزمایش اسپرم رو با فاکتورdfiدادین یا آزمایش اسپرم خالی؟؟؟
نمیدونم والا این آزمایش یکی دیگست چون عنوان باید 4 کلمه باشه من نوشتم آزمایش همسرم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
در این آزمایش همه چیز خوب است و تعداد کلی اسپرم ها و خصوصیات قطره های مایع منی مشکلی ندارند اما درصد اسپرمهای سریع پیشرونده به سمت جلو و درصد اسپرمهای با شکل نرمال کمتر از حد طبیعی است که باید به اورولوژیست مراجعه شود تا علت مشخص گردد. شاخص sdf هم جای بهتر شدن دارد 🌸
یعنی میشه بصورت طبیعی باردار شد؟
باتوجه به درصد اسپرمهای با شکل نرمال و متحرک که کمتر از حد طبیعی هستند هم احتمال بارداری به صورت طبیعی کم است هم ممکن است خطر سقط بالا رود بنابراین اول برای درمان اقدام کنند
خیلی ممنونم که وقت ارزشمندتون رو در اختیارم گذاشتین🌹🌹🌹
عزیزدلم هستید ، خواهش میکنم 💜🌸💜