سلام و ادب خانم دکتر عزیز
من از ۹ هفته کف پاهام به شددت درد میکنن الانم که ۱۸ هفته هستم .
از وقتی که وارد ماه چهارم شدم کف هر دو دستمم درد دارن و نمیتونم در واقع مفصل های کف دست چپم رو فشار بدم انقد که درد دارن
فشار روی دست چپم خیلی زیاد هست انگار با یه کش محکم از آرنج دستم رو بستن و خون به دستم نمیرسه دردش این شکلی هست.
امشب هم کف دست چپم و کف پای راستم و فاصله بین دو چشمم از گوشه تا گوشه ورم داشتن و واضح دیده میشد.
ورم بینی رو هم از ۱۰ هفته دارم.
کلا هم فشارم بالا نیست
هر وقت فشارم رو میگیرن نرمال هست.
نگرانم مشکلی باشه آسپرین رو هم مرتب مصرف میکنم.
ممنونم ازتون
پرسش (1401/11/20):
ورم دست و پا و بینی
441
14
1401/11/20
سوال کننده
1
1401/11/20
مامان دخملی
اگر تحت نظر دکتر هستی و فشارت نرماله نباید نگران باشی.فقط مصرف نمک هم پایین بیار...
هرموقع که مثلا روی مبل نشستی پاهاتو بذار روی یه میز کوچیک یا چندتا بالشت که بالا باشن...روی زمین نذار
هرموقع که مثلا روی مبل نشستی پاهاتو بذار روی یه میز کوچیک یا چندتا بالشت که بالا باشن...روی زمین نذار
1
1401/11/20
لیلی .
عزیزم رژیم غذاییتو رعایت کن نمک رو حذف کن بجاش غذاتو با لیمو مزه دار کن
از الان خیلی زوده بخوای ورم کنی
از الان خیلی زوده بخوای ورم کنی
0
1401/11/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دفع پروتئین در ادرار آخرین بار کی کنترل شده ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
دفع پروتئین در ادرار آخرین بار کی کنترل شده ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/11/20
سوال کننده
دفع پروتئین کنترل نشدە تا الان
کلسیوم و ففول و مولتی پریناتال
چیزهایی کە خودتون فرمودین مصرف کنم
کلسیوم و ففول و مولتی پریناتال
چیزهایی کە خودتون فرمودین مصرف کنم
0
1401/11/20
سوال کننده
یه بار آزمایش ادرار برای عفونت دادم در ۸ هفته
0
1401/11/20
پزشک اوما
جان دل من، یک آزمایش دفع پروتئین در ادرار حتما به صورت اورژانسی انجام گردد و نمک را به صفر برسانید تا بر اساس نتیجه آزمایش بتوان در مورد اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری کرد 🌷🌷
0
1401/11/20
سوال کننده
اگر خدایی نکر ه دفع پروتئین در ادرار باشە چە عواقبی دارە؟ چطوری حل میشه؟
1
1401/11/21
پزشک اوما
نترسید جانم با تشخیص به موقع میتوان شرایط را مدیریت کرد تا بارداری به سلامت به انتها برسد اما اصل بر تشخیص به موقع است
0
1401/11/21
سوال کننده
عزیزم عفونت هم دارم سبز رنگ زیاد نیست ولی در طول روز میبینم ایرادی نداره پماد کلیندامایسین ۲% استفاده کنم؟
0
1401/11/21
سوال کننده
یک بار هم در هفته ۱۰ بارداری مصرف کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




