خانما من امروز پیش دکترم بودم گفت تو این دو بیمارستان عمل انجام میده خواستم ببینم کسی تجربه زایمان تو این دو بیمارستان و داشته؟راضی بوده یا ن؟واقعا هیچ شناختی ندارم از بیمارستنش استرس گرفتم بابت بیمارستان.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



360
1401/11/20


