اره گلم امکانش هست ساک آماده کن و سبک بخواب
سلام عزیزم بهتره اماده باشی و خب برو دکتر چک کنن ان اس تی میگیرن خیالت راحت میشه
رفتم ماما گفت یه سانت باز شده؟ باز میشه از الان یا برا من باز شده؟؟
درد ندارم الان اصلا ولی استرس گرفتم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. بله ترشحات خونی و لکه بینی میتوانند بیانگر شروع پروسه زایمان باشند چون قرار است سزارین شوید جهت ارزیابی به بیمارستان مراجعه کنید 🌸🌸
دکتر جان
رفتم بیمارستان گفت حدود ی سانت باز شده
ولی لکه های خونی دیگه ادامه نداشت و دردم ندارم
چه کنم؟
دکتر خودمم میگه این هفته واسه سزارین زوده و باید یه هفته هم صبر کنی
استراحت مطلق داشته باش 🥺
جان دلم صرفا استراحت مطلق داشته اگر متوجه دردهایی شدید که روند افزایشی داشتند سریعا پزشک خود را در جریان قرار دهید، البته فعلا نتیجه شرایط فعلی را هم حتما به ایشان بگویید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️