سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر .
ببخشید من قرص استرادیول و دوفاستون مصرف میکنم بعد از خوردن ۴ عدد دوفاستون لکه بینی دارم در طول روز.
به نظرتون قرص رو ادامه بدم همچنان اشکالی نداره؟ یا باید قطعش کنم؟
اومایی های عزیز اگه کسی این قرص رو مصرف کرده ممنون میشم بگه همینجوری بوده یا نه . 🙏
پرسش (1401/11/19):
قرص دوفاستون کسی استفاده میکنه؟
405
27
1401/11/19
سوال کننده
0
1401/11/19
Fateme Manane Alisan
سلام. بله منم استفاده میکردم لکه بینی داشتم. علتشو نفهمیدم🤦♀️
0
1401/11/19
عطی مامان هامین
سلام من ۳سال استفاده کردم لکه بینی نداشتم خیلیم منظم شده بودم چون تنبلی داشتم
0
1401/11/19
سوال کننده
با اون حالت لکه بینی بازم ادامه دادید قرصو ؟ به نظرتون من الان بخورم یا باید قطع کنم؟
0
1401/11/19
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/11/19
Fateme Manane Alisan
بله ادامه دادم چون باید 15 روز میخوردم. ولی شما رو نمیدونم بذار دکتر جواب بده
0
1401/11/19
Fateme Manane Alisan
فقط خواستم بگم که منم لکه بینی داشتم
0
1401/11/19
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/11/19
masomeh kzm
سلام عزیزممنم میخورم دیروز روز ۴ بود
0
1401/11/19
masomeh kzm
سرساعت باید بخوری
0
1401/11/19
masomeh kzm
مثلا من گوشیمو گذاشتم ساعت ۷ غروب همون ساعت میخورم
0
1401/11/19
ریحانه 🌱🕊️
منم دوفاسنون میخوردم هر روز لکه بینی داشتم بعد وسط سیکل پریود شدم دوباره اونم به چه شدتی. دیگه مصرف نکردم. این ماه دکترم و عوض کردم دوباره برام نوشت بهش گفتم شرایطمو. گفت پس مصرف نکن بهت نمیسازه
0
1401/11/19
ریحانه 🌱🕊️
شمام بنظرم مشورت کن با دکتر
0
1401/11/19
سوال کننده
اها . عیب باوجود لکه بینی بازم خوردی قرصاتو؟
0
1401/11/19
سوال کننده
اره شاید بهم نمیسازه .
اخه هیچی بم نمیسازه . الان ۳ماهه خونریزی دارم .
و امپول دکا هم زدم
اخه هیچی بم نمیسازه . الان ۳ماهه خونریزی دارم .
و امپول دکا هم زدم
0
1401/11/19
Mahsa. M M
سلام عزیزم منم مصرف میکنم
تا وقتی خون ریزی نداری باید ادامه بدی
لکه بینی داری دارو رو قطع نکن
تا وقتی خون ریزی نداری باید ادامه بدی
لکه بینی داری دارو رو قطع نکن
0
1401/11/19
سوال کننده
ببخشید الان یه لخته خون هم رفتم .
0
1401/11/19
سوال کننده
نمیدونم چیکار کنم 😔یه ساعت دیگه موقع قرصمه دکتر هم جواب نمیده
0
1401/11/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌷
دوفاستون راس ساعت مشخص مصرف می شود؟
وقتتون بخیر 🌷
دوفاستون راس ساعت مشخص مصرف می شود؟
0
1401/11/20
سوال کننده
سلام متشکرم .
بله .
بله .
0
1401/11/20
سوال کننده
الان خونریزی هم دارم . به صورت لخته های کوچیک بعد یهو قطع میشه .
ادامه بدم قرصو ؟
ادامه بدم قرصو ؟
0
1401/11/20
پزشک اوما
جان دلم اگر شدت لکه های بینی کم است به خوردن دوفاستون ادامه دهید اما با پزشکتان صحبت کنید در دفعات بعدی در صورت صلاحدید مدروکسی پروژسترون جایگزین گردد
0
1401/11/20
سوال کننده
روزی یکی دو مرتبه خونریزی دارم در حد لخته های کوچیک.
قبلا مدروکسی پروژسترون مصرف میکردم ماه های قبل اما تاثیر نداشت .
الانم نمیتونم تا دوشنبه با دکترم در ارتباط باشم چون تعطیلاته .
ممنون میشم راهنماییم کنید. با این وضعیت اداما بدم قرص رو یا نه؟
و اینکه قرار بود استرادیول تا ۱۰ شب همزمان با دوفاستون مصرف کنم الان با وجود لکه بینی و خونریزی بعد ۱۰ شب استرادیول رو قطع کنم؟؟
قبلا مدروکسی پروژسترون مصرف میکردم ماه های قبل اما تاثیر نداشت .
الانم نمیتونم تا دوشنبه با دکترم در ارتباط باشم چون تعطیلاته .
ممنون میشم راهنماییم کنید. با این وضعیت اداما بدم قرص رو یا نه؟
و اینکه قرار بود استرادیول تا ۱۰ شب همزمان با دوفاستون مصرف کنم الان با وجود لکه بینی و خونریزی بعد ۱۰ شب استرادیول رو قطع کنم؟؟
0
1401/11/21
پزشک اوما
بله جانم این خونریزی واضح نیست و کم است بنابراین به مصرف ادامه دهید.
هردو را مانند تجویز تا همان ده شب مصرف کنید
هردو را مانند تجویز تا همان ده شب مصرف کنید
1
1401/11/21
سوال کننده
خیلیی ممنونم ازتون 🙏💜
0
1401/11/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💙💓💙
0
1401/11/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




