از ۵ ماه و نیم نزدیک به ۶ ماه غذای کمکی شروع کن ، عجله برای چی داری؟
از بس میگن بهش غذا بده . چون وزن گیریشم کنده ی کم
۴ ماهشه ۵ کیلو و ۶۰۰ وزنشه
وزنش خوبه احتیاجی نیست زود شروع کنی ، بچه ۴ ماهه فقط شیر باید بخوره
اصلا کار به حرف بقیه نداشته باش فقط ببین نظر بهداشت یا دکتراطفال واسش چیه.حتما با یکی که تخصص اطفال رو داره مشورت کن
وزن هنگام تولدش چقدر بوده؟
۴ ماه خیلی زوده صبر کن ۶ ماهگی ک تموم شد بده چه عجله داری درصورتی ک دکترش گفته، شروع کن به غذا دادن
اولا از دکترش بپرس و راهنماییت کنه چیا بدی.
بعدش هم حداقل باید وایسی ۵ ماه کامل بشه و با لعاب برنج و فرنی با آب شروع کنی
اره دکتر گفت ۵ ماهگی شروع کن ولی دیدم بعضیا ۴ ماهگی میدن برا رفلاکس
لعاب برنج رفلاکس تشدید میکنه
دکتر به من گفت لعاب برنج و حریره بادام نده
پسر منم هم رفلاکس داره هم حساسیت به پروتئین گاوی
اره بابا
ب بچه باید لعاب برنج داد، پر سم و ارسنیک، مفیده خیلی برا بدنشون 🤐🤐🤐🤐🤐🤐
سلام به روی قشنگتون عزیزم
اصولا تغذیه تکمیلی در پایان 6 ماهگی باید آغاز گردد مگر اینکه متخصص اطفال دلبندتان بنا به دلیلی تصمیم دیگری بگیرد خصوصا که فرزندتان رفلاکس دارد🌹
ممنون خانم دکتر مهربون. ماکارونی با رب گوجه و مرغ اشکال نداره برای رفلاکس بخورم
خواهش میکنم عزیزجان من❤️❤️ رب گوجه معمولا مشکل ساز نمیشود اما تدریجی امتحان کنید