سلام خانم دکتر و دوستان.من یک ماهه قرص لووکسین میخورم.میخوام فردا ازمایش بدم.فقط tsh4 رو نوشته.باید ناشتا باشم؟ شام باید سبک باشه؟ قرص رو نباید بخورم یا بخورم بعد برم ازمایش؟ من همیشه صبحا ساعت ۱۰ اینا قرصمو میخوردم نیم ساعت بعدش صبحانه میخوردم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326
1401/11/17




