سلام دکتر جان وقت بخیر
من از بعد زایمانم همش خارش میگیرم. دو بار قرص سفیکسیم خوردم.بعدش خارش شدید داشتم که پماد کلوتریمازول استفاده کردم و خارشم بهتر شد. الان قسمت بیرونی واژنم خارش داره رفتم دکتر دوتا پماد داده با هم قاطی کنم استفاده کنم و کپسول سفالکسین دادکپسول تموم شده پماد ها رو هم استفاده میکنم ولی تأثیری نداره. قسمت بیرونی واژنم به شدت قرمز و ملتهب شده هم خارش داره و هم سوزش انگار زخم شده.
شما چه دارویی پیشنهاد میدین؟
من شیر خودم رو به پسرم میدم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1240
1401/11/17



