سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
نه با گذشت زمان بهترشده
ولی هر چند روز یکبار این حس پریودی بهم دست میده
عزیزدلم دردی که با گذشت زمان شدت پیدا نمیکند و با استراحت بهتر میشود معمولا نگران کننده نبوده و ناشی از انقباضات کاذب رحمی یا براکستون هیکس هست اما باتوجه به سن بارداری، یک تست nst و توکومتری انجام دهید تا مطمئن شویم که در معرض خطر زایمان زودرس نیستید 🌹🌹