نمیدونم چرا این دکترا هر چیزی میبینن تجویز میکنن. این شربت واسه بچه زیر دو سال ممنوعه، بجاش میتونین شربت پلارژین بدین هم واسه گلو خوبه هم سرفه و هم ابریزش بینی
دیفین هیدرامین هررررررررگزززززززز
واییی دیفن هیدرامین زیر دوسال ممنوعه چه برسه شش ماهه. پلارژین بده
پلارژین دوهفته داره میخوره گفتن که نمیشه بالای دوهفته بدی
سلام نازنینم به روی ماهتون
دیفن هیدرامین برای سن دلبند شما مناسب نیست و اصولا زیر دو سال ممنوع است وقتی داروهای ایمن تر داریم چرا باید چنین دارویی داده شود به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید و فعلا قطره پلارژین را شروع نمایید 🌹🌹
خیلی ممنون دکتر جان ، مشکلی نیست دوباره پلارژین رو ادامه بدم
خواهش میکنم مامان گل ، بله پلارژین مشکلی ندارد و اگر شدت مشکلات زیاد است حتما مراجعه کنید درمان مناسب و آنتی بیوتیک در صورت لزوم تجویز گردد 🌹🌹
انتی بیوتیک شربت اموکسی سیلین ۱۲۵میخوره
عزیزم قطعا تجدید نظر در درمان ضروری است به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید
بله چشم ممنونم از محبتتون
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️