و اینکه شیر خودمو میدم.ممنون از پاسخگوییتون
و اینکه خانوم دکتر دخترم فاصله ببین هر بار دفعش حداقل چهار روزه. گاهی شش روزم میشه. میتونم اب بدم بهش؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
بله عزیزم کمی حالت مخاطی دارد اما اگر فقط یکبار تکرار شده جای نگرانی ندارد و اگر مکررا در مدفوع این شرایط مشاهده میشود یک آزمایش مدفوع انجام دهید. در رابطه با سوال بعدی شما هم اصولاً در شیرخوارانی که از شیر مادر تغذیه میکنند تا هفت روز دفع نداشتن هم کاملا طبیعی است بنابراین اگر دلبندتان اذیت نمی شود و قوام دفع مانند عکس ارسال شده بوده و سفت نیست خیر نیازی نیست آب بدهید. صرفاً با ماساژ شکم در فواصل منظم و حرکت دوچرخه به دفع کمک کنید🌹🌹
ممنونم از پاسخگوییتون خانوم دکتر عزیز،🥰💚💙
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💕❤️💕❤️