سلام خانم دکتر عزیز
آرزو هستم هفته سیوپنج بارداری اول هستم
هفدهم دی سونو دادم آب دور جنین هفت بود
بیست و هشت دی مجدد سونو دادم شد هشت
امروز مجدد سونو دادم خیلی کم شده و شده چهارونیم
انقد استرس دارم فقط گریه میکنم نمیدونم چکار باید بکنم و یا اینکه چی پیش میاد
مایعات میخورم سرم هم زدم
ممنون میشم زودتر جوابمو بدید و راهنمایی کنید
چند تا عکس سونو دادم ممنون میشم همه رو چک کنید و بگید چکار کنم
پرسش (1401/11/16):
آب دور جنین یا Afi
336
19
1401/11/16
سوال کننده
0
1401/11/16
سوال کننده

0
1401/11/16
سوال کننده

0
1401/11/16
سوال کننده

0
1401/11/16
سوال کننده

0
1401/11/16
سوال کننده
چند تا سونو رو فرستادم ممنون میشم همه رو یه چک بکنید
0
1401/11/16
سوال کننده

0
1401/11/16
سوال کننده

0
1401/11/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
عزیزم چهارو نیم خیلی پایینه خیلی سریع برو بیمارستان احتمال خیلی زیاد برات ختم بارداری بدن،چون سرم تراپی هم تا بخواد برسه بهت نهایت بیاد رو شش و هفت ک بازم کمه
0
1401/11/16
😍Sheyda_mom+3 ❤️
استرس نداشته باش آروم بگیر استرس بدتره برات،آمپول ریه زدی؟
0
1401/11/16
سوال کننده
بله زدن
0
1401/11/16
سوال کننده
بله زدم
دکتر سونو گفت وضعیتش خوبه رشدش هم خوب بوده تو این مدت
تنفس و ضربان قلب هم خداروشکر خوب بود
دکتر سونو گفت وضعیتش خوبه رشدش هم خوب بوده تو این مدت
تنفس و ضربان قلب هم خداروشکر خوب بود
0
1401/11/16
سوال کننده
فردا وقت دکترم هست حتما حتما که میرم
0
1401/11/16
سوال کننده
ولی خیلی حالم بده از استرس نگرانم
0
1401/11/16
سوال کننده
آخه چرا اینجور شده
0
1401/11/16
سوال کننده
آبریزش هم ندارم خداروشکر
0
1401/11/16
سوال کننده
نمیدونم چرا کم شده
0
1401/11/16
سوال کننده
دکتر اومای عزیز میشه جواب بدید لطفا
0
1401/11/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم همین امشب برو بیمارستان من تو سی وشش هفته ختم بارداری بخاطر اب دورجنین گرفتم علتشم متوجه نشدم اب دورجنین من پنج سانت بودبااین مقدارآب توخونه مومدن اشتباهه
0
1401/11/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
آرزوی عزبزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. اگر تا الان مراجعه نکردید حتما به بیمارستان همین حالا مراجعه کنید
آرزوی عزبزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. اگر تا الان مراجعه نکردید حتما به بیمارستان همین حالا مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




