یا کم بودن سطح فریتین خون
واقعا؟؟خب کم خونی دلیل بر ریزش داره؟؟
اره من دخترم خیلی موهاش ریزش داشت و داره اول گفتن بخاطر خشکی سرشه شامپو مغزی لورال گرفتم بهتر شد ولی خوب نشد ازمایش نوشتن هم د۳ هم کم بود هم کم خونی داشت
یه آزمایش بده ببین کدوم ویتامینا کمن. زینک هم مهمه
سلام به روی ماهتون مامان جان
ریزش مو علل بسیار زیادی دارد جان دلم و برای یافتن علت و انتخاب درمان مناسب باید یک چکاپ کامل برای ارزیابی از نظر کم خونی ، سطح فولات و ویتامین های گروه ب، اختلالات عملکرد تیرویید ، سطح ویتامین دی زینک و هورمون ها خصوصا هورمون های مردانه انجام دهید. در مورد کاکائو نمیتوان گفت علت ریزش است اما اگر مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک داشته باشید در تشدید آن دخالت دارد. بنابراین فعلا مصرف شیرینی جات و کاکائو را محدود کنید و بررسی ها را به همراه سونوگرافی انجام دهید، میتوانید به متخصص پوست مراجعه کنید ❤️
قربونتون برم ک اینقدر با حوصله ج دادید چشم حتما میرم دکتر بنویسه چکاب رو برام انجام میدم😘😘❤️مرسی از وقتی ک گذاشتید
الهی که همیشه زنده باشید شیدا جانم ممنونم از مهرتون جان دل ❤️❤️😘❤️❤️
ممنونم نازنینم. جان دلم هستيد ❤️❤️
stk: |~|2|~|grunge_14_col