با سلام خدمت پزشک محترم اوما
من امروز سونو انجام دادم که تصویرش رو براتون میفرستم.
چند سوال در موردش داشتم که ممنون میشم اطلاعات لازم رو در موردش بهم بدین.
اول اینکه نوشته رحم کاملا به عقب برگشته. در بارداری قبلیم این مورد وجود نداشت. آیا این مدل رحم مشکلی پیش میاره؟
دوم اینکه جفت میتونه هم فوندال باشه هم پرویا؟؟
باتوجه به اینکه من گاهی که بیشتر فعالیت دارم رگه های خونی در ترشحاتم میبینم آیا این مدل جفت خطرناکه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



540
1401/11/16




