سلام خانم دکتر عزیز
من سرکلاژ شدم دکتر بهم کپسول واژینال پروواژ داده ب مدت ۱۰ شب .چنددونه آخری که استفاده کردم فرداش در طول روز موقع سرویس ترشحات سفید مثل ترشحات پنیری شکل میبینم .همچنان سوزش و خارش هم دارم .حتی قبل از استفاده از کپسول .الان نمیدونم ترشحات عفونت قارچی یا محتوای کپسول شکل ظاهری مثل ترشحات پنیری شکل اما معذرت میخوام دست زدم مثل حالت انگار پنبه ریز چسبناک هست .خیلی ترسیدم نمیدونم چی هست ؟
پرسش (1401/11/16):
ترشحات بعداز کپسول پرووواز
7189
13
1401/11/16
سوال کننده
0
1401/11/16
مامان علی jaberi
ترشحات پنیری نشونه عفونت قارچیه
0
1401/11/16
سوال کننده
آخه قبلاً نداشتم حین استفاده از کپسول واژینال که پروبیوتیک اینجوری شدم .
0
1401/11/16
سوال کننده
شاید پوکه های کپسوله که آب شدن ب این شکل بیرون میزنن .واقعا نمیدونم.گیج شدم
0
1401/11/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چند روز از اتمام کپسول گذشته؟
چند روز از اتمام کپسول گذشته؟
0
1401/11/16
سوال کننده
دیشب آخرین کپسول گذاشتم اما ازکپسول هفتم که گذاشتم این چیزای سفید میبینم ظاهرشون مثل پنیری شکل اما توی دست مثل ریز کاغذیا پنبه میمونه .شایدم من اشتباه میکنم .عفونت قارچی باشه .
0
1401/11/16
سوال کننده
آخه چندروزی میشه خارش لبهای،بدن هم دارم با سوزش
0
1401/11/16
پزشک اوما
عزیزم پماد کلوتریمازول موضعی را فعلا استفاده کنید اگر بعد توقف کامل شیاف ها همچنان این ترشحات ادامه داشت اطلاع دهید
0
1401/11/16
سوال کننده
روزی چند بار کلوتریمازول بزنم
0
1401/11/16
سوال کننده
از امروز دیگه کپسول های واژن تمام شدن باید بعد از چند روز ترشحات کپسول طول میکشه از بدن خارج بشه که من متوجه بشم
0
1401/11/16
پزشک اوما
روزی دوبار روی نواحی موضعی بزنید اگر تا دو روز بعد اتمام ترشحات کم نشدند اطلاع دهید
1
1401/11/17
سوال کننده
چشم
0
1401/11/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




