با سلام وقت بخیر
من دو هفته پیش خونریزی شدید کردم بدون درد سونو دادم همه چی جنین خوب بود فقط گفت هماتوم داری شیاف پرژسترون ۴۰۰و قرص دوفاستون دکتر داد خوردم بهتر شدم و شنبه ۸بهمن cvsشدم دوباره از شبش افتادم لکه بینی قطع نمیشه داروهامم دارم مصرف میکنم .
پرسش (1401/11/15):
لکه بینی و هماتوم
672
16
1401/11/15
سوال کننده
0
1401/11/15
سوال کننده
بخاطره شریان رحمی از امروز دکتر گفته آسپرین مصرف کنم .میترسم مصرف کنم لطفا راهنماییم کنید؟؟
0
1401/11/15
سوال کننده

0
1401/11/15
سوال کننده

0
1401/11/15
سوال کننده
اینم سونو بعد cvs دادم
0
1401/11/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹🌹
الان دقیقا چه دارویی استفاده میکنید؟ شدت لکه بینی چقدر است؟ به رنگ خون است یا قهوه ای؟ شیاف پروژسترون چند بار در روز مصرف میکنید؟
وقتتون بخیر 🌹🌹
الان دقیقا چه دارویی استفاده میکنید؟ شدت لکه بینی چقدر است؟ به رنگ خون است یا قهوه ای؟ شیاف پروژسترون چند بار در روز مصرف میکنید؟
0
1401/11/15
سوال کننده
سلام وقت شما هم بخیر
0
1401/11/15
سوال کننده
دارو شیاف پرژسترون هر ۱۲ساعت
قرص دوفاستون هر ۱۲ساعت
فولیک اسید و ویتامین د
به رنگ قهوه ای هستش
شیاف پرژسترون روزی دوبار هر ۱۲ساعت
قرص دوفاستون هر ۱۲ساعت
فولیک اسید و ویتامین د
به رنگ قهوه ای هستش
شیاف پرژسترون روزی دوبار هر ۱۲ساعت
0
1401/11/15
سوال کننده
الان آسپرین موندم چیکار کنم 😔
0
1401/11/16
پزشک اوما
عزیزم اگر لکه بینی در حد ترشحات قهوه ای است میتوان آسپرین را شروع کرد اما با پزشکتان صحبت کنید که آمپول پروژسترون شروع کنند. استراحت مطلق هستید؟
0
1401/11/16
سوال کننده
بله استراحت مطلق هستم
0
1401/11/16
سوال کننده
لکه بینیم هم در حد ترشحات قهوه ای هستش
0
1401/11/16
پزشک اوما
بنابراین جای نگرانی نیست مامان جان، تا وقتی لکه بینی ها شدت نگرفته و قرمز رنگ نشوند میتوان گفت شرایط باثبات است. امروز با پزشکتان تماس بگیرید تا در صورت موافقت آمپول پروژسترون تزریق شود و آسپرین را شروع کنید
1
1401/11/16
سوال کننده
باشه چشم ممنونم ازتون دکتر مهریون
0
1401/11/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹❤️🌹
0
1401/11/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




