سلام دکتر جان بچم تازه 37 روزش شده امشب رابطه داشتم و شوهرم کنترلی برا جلوگیری نداشت و کل مایع منی رو ریخت داخل واژن از چه قرصی استفاده کنم شیر خودمو به بچه میدم و اینکه مطمئن باشه تا سر پسر اولم پنج ماه بعد پریود شدم
نکنه الانم اینجور شم نفهمم حاملم بخدا دارم دیوانه میشم یه روش دقیق بگید چندتا قرص اورژانسی باهم بخورم میشه ؟؟
پرسش (1401/11/15):
چجوری جلوی بارداری مجدد رو بگیرم
1047
60
1401/11/15
سوال کننده
1
1401/11/15
ریحان 🎀
سلام عزیزم
قرص های اورژانسی مادر شیرده متفاوته با بقیه
قرص های اورژانسی مادر شیرده متفاوته با بقیه
1
1401/11/15
ریحان 🎀
قرص اورژانسی نخور
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
اگ نیمه دوتا اگ یک هست یکژ
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
یکی
2
1401/11/15
سمیرا سمیر
بعدم عزیزم یکم محکمتربگیر بعدم چطور بعد 37روز تونستی رابطه برقرار کنی
0
1401/11/15
سوال کننده
خریت کردم
0
1401/11/15
سوال کننده
الان گرفتم قرص دوتا رو باهم بخورم
3
1401/11/15
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خدایی خیلی دل گنده هستین چجوری بدون جلوگیری نزدیکی میکنین. اونم بعد 37 روز 🤕🤕🤕🤕
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
اره
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
بدون حلوگیری هیچچچچ هنو 40رپزم نشده
0
1401/11/15
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
همون 🙄🙄
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
روزم
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
منک تا س ماه تعطیل
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
الانم امپول میزنم س ماهه
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
عوارض داره اما عوارضش کمتر از بارداریه
0
1401/11/15
سوال کننده
اخه من تو نه ماه اصلا رابطه نداشتم.
0
1401/11/15
سوال کننده
اقا تورو خدا سرزنشو بزارید واسه بعد بهم راه کار بدید
0
1401/11/15
سوال کننده
الان لونژیول 75%گرفتم دوتا رو باهم خوردم
0
1401/11/15
سوال کننده
به نظرتون اثر میزاره
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
اره خاهر من
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
اره
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
بعد دپرپزم اثر میزاره
0
1401/11/15
سوال کننده
مردا اصلا به فکر نیستن
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
دوروز
0
1401/11/15
سوال کننده
یعنی پریود میشم
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
تورو خدا حواستو جم کن هنو خیلی زوده
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
بعد چن روز
0
1401/11/15
سوال کننده
اره من بعداز پسر اولم 11سال ایودی گذاشتم گفتم بزارم بعداز دوماه که این اتفاق افتاد اگه بخیر رفع بشه بازم میزارم
0
1401/11/15
سوال کننده
تورو خدا دعا کنید این دفعه رو از سر بگذرونم
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
چیزی نمیشه اورژانسی اوکیه
0
1401/11/15
سوال کننده
تو شیر دهی تاثیر میزاره به نظرتون
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
ایودی خوبه اون نخه ک میگن همش اویزوه راسته
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
اره عزیرم
0
1401/11/15
رها ایمانی
سلام قرصهای جلوگیری مخصوص دوران شیر دهی هست استفاده کن ولی ده روز اول از یه روش دیگه هم جلوگیری کن وقتی قرص شیردهی میخوری تا ۳ ساعت فقط تاخیر تو خوردن قرص مجاز
0
1401/11/15
سوال کننده
اره ولی بالاست احساس نمیشه تازه من افتاد تو شکمم با جراحی دراوردم
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
وای خدا
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
منک اصلا این قرصا شیر دهی رو قبول ندارم
0
1401/11/15
سوال کننده
بود تو دارو خونه اما گفت این واسه زمانی خوبه که از خودت بخوای شروکنی موقع اضطرار این دوتایی رو باید بخوری
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
همینا مطمعن تره
0
1401/11/15
سوال کننده
اگه دوبسته مصرف کنم چی
یعنی الان دوتا 75رو باهم خوردم
12ساعت بعدش دوتا دیگه بخورم میشه
یعنی الان دوتا 75رو باهم خوردم
12ساعت بعدش دوتا دیگه بخورم میشه
0
1401/11/15
سمیرا سمیر
ن عزیزممممم کافیه
0
1401/11/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
کار خوبی کردید قرص اورژانسی لوونورژسترول را مصرف کردید. صبر کنید تا خونریزی واضح مانند پریود شروع شود. اگر طی حداکثر 21 روز بعد از مصرف قرص اورژانسی خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد، آزمایش خون برای کنترل بارداری انجام دهید اگرچه احتمال بارداری با توجه به شرایط شما بالا نیست اما به هر حال اطمینان صد در صد نیز وجود ندارد و دیگر اصلا از این قرص استفاده نکنید، سایر روابطتان محافظت شده باشد و روش جلوگیری درست را شروع نمایید ، میزان مصرفی دو عدد 0.75 باهم هم کافی است مبادا بیشتر بخورید 💜
کار خوبی کردید قرص اورژانسی لوونورژسترول را مصرف کردید. صبر کنید تا خونریزی واضح مانند پریود شروع شود. اگر طی حداکثر 21 روز بعد از مصرف قرص اورژانسی خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد، آزمایش خون برای کنترل بارداری انجام دهید اگرچه احتمال بارداری با توجه به شرایط شما بالا نیست اما به هر حال اطمینان صد در صد نیز وجود ندارد و دیگر اصلا از این قرص استفاده نکنید، سایر روابطتان محافظت شده باشد و روش جلوگیری درست را شروع نمایید ، میزان مصرفی دو عدد 0.75 باهم هم کافی است مبادا بیشتر بخورید 💜
1
1401/11/15
سوال کننده
مرسی دکتر جان خوب شد گفتید انقد نگرانم خواستم بخورم
0
1401/11/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی نگران نباشید همین میزان کفایت دارد💙💙
0
1401/11/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/11/15
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/11/15
شهزاد مامان سه دسته گل
تنها راهی که خیلی مطمین هست و خطا نداره
ندادنه. ندی حله
ندادنه. ندی حله
0
1401/11/15
سوال کننده
خ خ خ اره بخدا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




