درود اوما جانم
پسرم چند روری رفته توی ۵ ماهگی. حس میکنم درد های کولیک کمتر شده چون حالت زور زدن و قرمز شدن دیگه نداره ولی همچنان خوابش کمه .اشتهاش کم شده و کم شیر میخوره .بی قرار هست هی دستش و میبره سمت گوشش و اب زیادی از دهنش میریزه. توی دو هفته گذشته هم روزی ۳ بار بعضی وقتا یک بار بعضی وقتا تا ۴ بارم استفراغ میکنه ولی اکثر مواقع خیلی کمه هر از گاهی در حد چند قاشق ولی اکثر مواقع یه کوچولو برمیگردونه. درسته حالت زور زدن و بی قراری کولیک دیگه نداره ولی همچنان شکمش نفغ خیلی زیادی داره و نمیدونم داروهای کولیک و بازم ادامه بدم یا نه؟ و بی اشتهاییش نگران کننده هست یا نه و همچنین استفراغش؟
پرسش (1401/11/13):
کم شدن اشتهای نوزاد ۴ ماهه
484
31
1401/11/13
سوال کننده
1
1401/11/13
محدثه S.M
احتمالا برای دندونشه که اینطور شده
1
1401/11/13
محدثه S.M
همه اونایی که گفتی علایم دندونه در اوردنه عزیز
0
1401/11/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون فریبا جانم
لثه ها را لمس کرده و ببینید شواهدی به نفع رویش دندان وجود ندارد؟
لثه ها را لمس کرده و ببینید شواهدی به نفع رویش دندان وجود ندارد؟
0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
سوال کننده

0
1401/11/14
سوال کننده
اوما جانم اینجوریه این یعنی دندون؟
بعد حس میکنم هنوز کمی دل درد داره داروهای کولیک و ادامه بدم؟
بعد حس میکنم هنوز کمی دل درد داره داروهای کولیک و ادامه بدم؟
0
1401/11/14
سوال کننده
چون پاهاش و موقع شیر خوردن به هم میماله تا جوراباش در بیاد
و تازگی ها یاد گرفته کمرش و بلند میکنه و هی میکوبونه زمین و گریه میکنه
نمیدونم دله دندونه 🙃
و تازگی ها یاد گرفته کمرش و بلند میکنه و هی میکوبونه زمین و گریه میکنه
نمیدونم دله دندونه 🙃
0
1401/11/14
سوال کننده
اوما جان ژل بی حسی بزنم واسش؟
1
1401/11/14
مامان بچه ها m
چقد کارای پسرت شبیه پسر منه
1
1401/11/14
مامان بچه ها m
اونم کولیکش خوب شده از سه ماهگی ولی نفخ و داره هنوز اونم هی گوششو میخارونه بعضی وقتام سرشو بیشتر وقتایی ک دلش درد میگیره و پاهاشو جمع میکنه تو شکمش تا باد معده خالی کنه دستشو میبره سمت گوشش
1
1401/11/14
مامان بچه ها m
دقیقنم نصف شب هی بیدار میشه و شکمشو میاره بالا پاهاشو میکوبه زمین بعد یکم دلشو ماساژ ک میدم باد ول میکنه راحت میشه و میخابه🤦♀️
0
1401/11/14
سوال کننده
عزیزم هنوز زور میزنه و پیشونیش قرمز میشه و گریه ولی تعداد دفعاتش کم شده نسبت به ماه پیش
0
1401/11/14
مامان بچه ها m
زور ن دیگه اصلا
0
1401/11/14
مامان بچه ها m
دقیقا الان پسرم اول از دوروز یبار شروع شد تا الان که شده ۵ روز یبار قبلا روزی سه بارم یه وقتا پی پی میکرد
0
1401/11/14
پزشک اوما
جان دلم امشب ژل تسکین دهنده درد دندان را امتحان کنید و نتیجه را گزارش دهید تا بهتر بتوانیم تصمیم گیری کنیم
0
1401/11/14
سوال کننده
اوما جانم امروز دو بار به مقدار خیلی زیاد بالا اورد
جوری که تشکش و لباسش کامل خیس شد چه کار کنم؟
جوری که تشکش و لباسش کامل خیس شد چه کار کنم؟
0
1401/11/14
سوال کننده
اوما جان اینجا با باد سشوار اروم میشه ممکنه هنوز کولیکش خوب نشده باشه؟
علت استفراغ زیادشم دندونه؟
و اینکه هی دستش و میبره سمت گوشش و گوشش رو میکنه
علت استفراغ زیادشم دندونه؟
و اینکه هی دستش و میبره سمت گوشش و گوشش رو میکنه
1
1401/11/15
پزشک اوما
عزیزم کولیک هنوز رفع نشده در این مورد شکی نیست گل پسرمان رفلاکس نداشته؟
0
1401/11/16
سوال کننده
اوما جانم رفلاکس که شیر رو برگردونه نه ولی حی میکردم یه چیزی میاد توی گلوش و قیافش و جمع میکرد و سرفه میکرد
دکتر اینجا گفت چون وزن گرفته مهم نیست هیچ دارویی نداد
ولی حس میکنم رفلاکس پنهان داشت چون داروهایی که از ایرانم اومد و گریپ میکسچر که توش لیمو و زنجبیل بود اشتهاش و کم کرد و این حالت هاش و بیشتر کرد.
دکتر اینجا گفت چون وزن گرفته مهم نیست هیچ دارویی نداد
ولی حس میکنم رفلاکس پنهان داشت چون داروهایی که از ایرانم اومد و گریپ میکسچر که توش لیمو و زنجبیل بود اشتهاش و کم کرد و این حالت هاش و بیشتر کرد.
1
1401/11/16
پزشک اوما
بله باتوجه به گفته های شما بنظر رفلاکس پنهان وجود داشته، مجددا بالا نیاورده؟ خودتان اخیرا خوراکی یا دمنوش یا عرقیات گیاهی جدیدی نخورده اید؟
0
1401/11/17
سوال کننده
بالا اوردن خیلی کم شده یه کوچولو هست دیگه اون اندازه بالا نیاورد. فقط خرما و کنجد که چند روز توی دمای محیط مونده بود خوردم. اشپزخونم خیلی سرده فکر کردم مشکلی نیست خرما نزارم یخچال اون و خوردم
0
1401/11/17
سوال کننده
ژل تسکین دهنده درد و زدم کمی بهتر شده ولی روی بسته بندی ژل نوشته از ۶ ماه
البته ژل بدون الکل و گیاهی هست.
اوما جان گوشش رو که با دست میکنه به خاطر دندونه؟
از دو روز پیش تا حالا هم یه حرکت جدید میکنه یه کاری شبیه فین فین کردن هی دماغش رو رو جمع میکنه
اخ اوما جان تا این بچه بزرگ بشه من کچل شدم 😮💨
البته ژل بدون الکل و گیاهی هست.
اوما جان گوشش رو که با دست میکنه به خاطر دندونه؟
از دو روز پیش تا حالا هم یه حرکت جدید میکنه یه کاری شبیه فین فین کردن هی دماغش رو رو جمع میکنه
اخ اوما جان تا این بچه بزرگ بشه من کچل شدم 😮💨
1
1401/11/17
پزشک اوما
عزیزم مجموعا خرما کمتر بخورید و اگر شرایط بهتر شده جای نگرانی نیست، عزیزم محصول مناسب سن دلبندتان پیدا نمیشود؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




