خانم دکتر این برفک .سینم خیلی دردمیکنه شیرمیدم جونم گرفته میشه باید چیکارکنم اگه برفک باشه
0
1401/11/13
سوال کننده

0
1401/11/13
سوال کننده
اون قسمت سفید
0
1401/11/13
mami karen
سینه ت سفت نشده سارا جان؟
0
1401/11/13
mami karen
من هر از گاهی پسرم بد شیر میخوره همینجوری میشه. فشار ک میدم سینه مو از تموم سوراخا شیر میاد بیرون الا همون قسمت سفید. اگ اینجوریه و سفت هم شده بسته شدن مجرای شیره
0
1401/11/13
mami karen
زمان میخاد تا خوب بشه. من اینجوری ک میشم شیر دادن برام عذاب میشه و حتی لباسم ک روش میفته دردم میاد
0
1401/11/13
mami karen
راه حلش فقط همینه. اول با شیر دوش دستی بدوش یکم بعد برو حموم با آب گرم خوب ماساژ بده اومدی بیرون بلافاصله ب پسرت شیر بده از همون سینه
0
1401/11/13
mami karen
شیر دهی هم سعی کن بیشتر باهمون باشه هر چند اذیتی. انشالله ک خوب میشی
0
1401/11/13
سوال کننده
دقیقا همینطوره که میگی دردش امونمو بریده لباس بیفته چنات دردی داره
0
1401/11/13
سوال کننده
ممنون که گفتی عزیزم
0
1401/11/13
mami karen
خیلی بده خیلی. پسرم بااینکه بزرگه هرازگاهی اینجوری میشم تنها دلیلشم بد گرفتن نوک سینه س. حالا پسر شما اولشه خوب بلد نیس بگیره و مگ بزنه. اما حتما کاری ک گفتمو انجام بده. اول با شیر دوش دستی بدوش یکم بعد برو حموم ماساژ بده اومدی بیرون بلافاصله بده پسرت بخوره. دو سه بار این کار رو بکنی خوب میشه.
0
1401/11/13
mami karen
من اولین بار تجربه نداشتم این کار رو نکردم تا دو هفته شاید بیشتر درد کشیدم
0
1401/11/13
mami karen
اما دفه های بعدی این کارو کردم دو سه روزه خوب شد
0
1401/11/13
mami karen
❤️❤️
1
1401/11/13
سوال کننده
ممنونم
1
1401/11/13
Arsham z
پمادشقاق سینه هم بهش بزنی خوب میشه
0
1401/11/13
سوال کننده
مرسی
0
1401/11/13
..Nasrin .. .
سلام سارا من یه پیشنهاد برات دارم عین آب رو آتیشه انجام بده دعا به جونم کن.بگو همسرت از داروخونه برات پماد چشم بیاره مرتب به سینه ت بزن کامل نوک سینه و حالشو چرب کن و بذار چند دقیقه بدون لباس هوا بخوره هر وقتم خواستی شیرش بدی با شامپو بچه سریع بشورش. یعنی عین اب رو آتیشه دو روزه خوب خوبی
0
1401/11/13
..Nasrin .. .
واسه من از بس اوایل خراب خورده بود پر از تاول و زخم و خون بود شیردهی برام کابوس بود دردشم ک دیگه خودت میدونی گریه میکردم اینو ک گفتن انجام دادم راحت شدم
1
1401/11/13
سوال کننده
خدابرات بسازه ممنون حتما انجام میدم
0
1401/11/13
پزشک اوما
سلام مامان جان
بله کمی به برفک شباهت دارد، سینه قبلا زخم نبوده؟ دهان دلبندتان برفک ندارد؟
بله کمی به برفک شباهت دارد، سینه قبلا زخم نبوده؟ دهان دلبندتان برفک ندارد؟
0
1401/11/13
سوال کننده
خانم دکتر تا اونجایی که تونستم تو دهانشو ببینم چیزی نبوده
0
1401/11/13
سوال کننده
فقط یکم درحد کم شقاق داشت
0
1401/11/13
سوال کننده
واینکه شیرمیخوره چه باشیشه چه ازسینه خودم
0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزم شقاق در سینه؟
0
1401/11/14
سوال کننده
بله خانم دکتر
1
1401/11/14
پزشک اوما
عزیزم هر 6 ساعت یکبار یعنی در فاصله بین دو شیردهی ، گاز استریل آغشته به نیستاتین را به نوک هر دو سینه بمالید و قبل از شیردهی بشویید. اگر زخم است از پماد ضد شقاق هیدرودرم یا مس یا ژنوبایوتیک کمک بگیرید و اگر بهتر نشد اطلاع دهید ❤️
1
1401/11/14
سوال کننده
ممنونم❤💐
1
1401/11/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
0
1401/11/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
سارا بهتر نشدی؟
0
1401/11/15
سوال کننده
سلام نسرین جون خودش خوب شد
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
خب خداروشکر
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
تو فکرت بودم
1
1401/11/15
سوال کننده
قربونت برم
0
1401/11/15
سوال کننده
نسرین جون امروز از بینی پسرم شیر اومد نمیدونم دلیلش چیه تومیدونی
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
یا زیادی شیر خورده یا آروغ داشته
0
1401/11/15
سوال کننده
فکنم زیادی شیر خورده بود آخه تا امروز اینجور نشده بود
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
آره وقتی پرخوری کنن علاوه بر دهن از بینی هم میاد
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
زمانی که جهشش زیاده
0
1401/11/15
سوال کننده
حالا ازاین به بعد کمتر بهش میدم ببینم چطور میشه
0
1401/11/15
..Nasrin .. .
مگه مرتب تکرار میشه؟
0
1401/11/16
سوال کننده
امروز اولین باربود
0
1401/11/16
..Nasrin .. .
خب دیگه هر سری ک اینطوری نمیشه.بیش از حد بهش شیر نده😀
1
1401/11/16
سوال کننده
باشه عزیزم😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



915

