عفونت ادراری دارم ؟ازمایشات قبلی نگتیو منفی بود اما اینجا متوسط نوشته.چیکار باید بکنم؟😔
سلام به روی ماهتون مامان جان
در بررسی های شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و نتیجه سونوگرافی بسیار خوب است و مشکلی ندارد.
فقط اینکه بله عفونت ادراری یا واژینال دارید. ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
ممنون.بله این اواخر ترشحاتم زیاد شده. سفیده اما روی لباس زیرم زرد میشه.حالت چسبندگی داره.
جان دلم سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود. لباس زیر را منظم تعویض کنید و حتما بعد از استفاده از سرویس بهداشتی خودتان را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید. میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید 💜
خواهش میکنم عزیزجانم ، زنده باشید ❤️❤️❤️